Citroën C4 Typ L като употребяван: изгоден, но много проблемен


11
мар.
2021

Първото поколение на Citroën C4 (2004-2010) дебютира като наследник на Xsara и е значително по-обичано от нея. Клиентите могат да избират между хечбек с пет врати и изключително шикозния вариант Coupe с три. Качеството на изработка е сравнително добро, а моделът ще остане в историята с неподвижвната главина на волана. Вместо комби французите пуснаха вана C4 Picasso, който влезе в редиците на родната полиция.

Бензиновите моторизации за модела са тромави, само двигателите THP (Turbo High Pressure), съвместна разработка с BMW, „дърпат“ стабилно – но те не създават много главоболия с удължаващи се ангренажни вериги. Дизелите правят приятно впечатление, а за родния пазар липсата на филтър за твърди частици при ранните версии по-скоро ще бъде отчетена като плюс. „Франкофилите“ ще бъдат разочаровани от твърдото и трополещо окачване.

Какво създава проблеми? Модулите за управление на трансмисията и гарнитурите на цилиндровата глава (1.4). Особено проблемен е 1.6 HDi: при него дефектират електрониката (ECU) и турбокомпресорите, срещат се също хлабави инжектори. Сервизна акция имаше заради развиващ се болт на турбото. Специално при Typ L от TÜV често посочват като проблем полуоските, както и осветителната система, а течовете на масло са характерни за всички поколения на модела.

РАЗГЛЕДАЙТЕ ОБЯВИ ЗА CITROËN C4 TYP L В НАШАТА ОНЛАЙН БОРСА

Още по темата