Citroën C4 Cactus на старо: ох, той боцка!


21
дек.
2018

КОЛКО ОСОБЕН е Citroën C4 Cactus разбираме, когато двамата с фотографа спираме на паркинга на супермаркет и двама пенсионери започват да натискат с ръце вратите на жълтия тестов автомобил. И докато други, сякаш по-поляризиращи нови модели избледняват след само 6 месеца, Cactus дори и след 4 години продължава да впечатлява всички със страничните си Airbumps, които абсорбират без последствия странични удари със скорост до 3 км/ч. От друга страна, този интерес може да е предизвикан и от сравнително слабите продажби в Германия, поради което хората не са свикнали с малкия индивидуалист. И докато произвежданият в Испания кросоувър се радваше на голям успех в останалите страни от Западна Европа, тевтонската клиентела не хареса неговата минималистична концепция.

Уютни или просто ужасни? Прекалено меките седалки събират противоречиви отзиви

Текстилните ленти на вратите, подчертано обикновените пластмаси и задните прозорци, които само се открехват, но не се свалят, могат да бъдат оценени като симпатични странности. Но много високият товарен ръб, сгъващата се само нацяло облегалка на задната седалка и мъждукащата единствена лампа за осветление на интериора изнервят във всекидневието. Централният дисплей, чрез който се настройва и климатизацията, също се управлява трудно. Кой би искал да рови в множество менюта, само и само защото иска да му е малко по-топло? В продължителния тест от 100 000 километра на AUTO BILD системата подразни много от колегите с множеството си недостатъци. В случая една по-опростена система би била по-добра. Това обаче не важи за двигателя. Базовият агрегат със 75 к.с. е подходящ само за пуристи, разполагащи с много време. Версията с 82 к.с. е значително по-жизнена.

Ленти вместо дръжки на вратите, два монитора и хитроумни детайли: кокпитът е индивидуален, но управлението изисква свикване

Но радост от шофирането предлага само турбодвигателят със 110 к.с., който позволява по-малко превключвания на предавките благодарение на внушителните си 205 нютонметра. Дизелите са подходящи само за водачите, шофиращи много. И тъй като окачването и седалките са по френски комфортни, Cactus прави впечатление на много спокоен и разпускащ автомобил. Мястото е предостатъчно за четирима пътници. Кой би могъл да иска повече? Само за деня на фотосесията Cactus спечели сърцата ни. И за сбогом го ударихме гальовно по Airbumps.

Продължете на следващата страница, за да се запознаете с проблемите на модела

Още по темата

Card image cap
Пътеводител в света на краштестовете

29
мар.
2017

Лудият свят на планираните сблъсъци: за автомобилите, които се разпадат при краштестовете; защо производителите претупват бързо тестовете; оценки, които объркват; и защо въпреки все повечето виртуални тестове манекените не измират

Card image cap
Фобии зад волана на автомобила

12
дек.
2017

Оказва се, че страховете на водачите от мостове, тунели, бързо шофиране по автомагистрали и всевъзможни други от подобен род са значително по-разпространени, отколкото се предполагаше досега. Разбира се, на страдащите може да им се помогне - стига те да потърсят помощта на специалист...

Card image cap
Употребявани автомобили: Fiat Panda – изгодният

24
февр.
2017

Малкият модел от Апенините има някои слабости, но като цяло радва собствениците с евтината си поддръжка

Card image cap
Opel Astra H Caravan на старо: комби за мама

20
юни
2017

Надежден, приятен, икономичен: Opel Astra H Caravan е солиден тип, който остава в добра форма и на възраст. С тази кола колежката ни Надин ще вози своето бебе

Card image cap

В последния брой:

Архив >