Citroen с нов автосалон в София

0906
2023

„София Франс Ауто“ (SFA) отвори пореден мултибранд център
Търговско-сервизният център „Ес Еф Ей Ритейл София-1“ (SFA Retail София-1) на бул.
„Цариградско шосе“ №236 премина пълно обновление и освен традиционната за
дейността си марка Peugeot вече ще предоставя и пълен комплект услуги за клиентите на
Citroen. Комплексът е част от дилърската мрежа SFA Retail на SFA и следва мултибранд
концепцията на Stellantis, предлагайки всички удобства за клиентите в модерна среда.
За преустройството и цялостното ребрандиране на комплекса бе вложена инвестиция над
1 260 000 лева, насочена към обособяването на шоурум на Citroen, пълна трансформация
на шоурума на Peugeot, обновяване на складовите помещения, инсталации по цялата
сграда, както и модернизиране на сервизната база, където ще се обслужват и ремонтират
не само автомобили Peugeot и Citroen, но също така и Opel.
„С включването на Citroen в портфолиото ни ще се превърнем в първия функциониращ
мултибранд център в София, който ще продава и тази марка. Това ни дава добри пазарни
възможности, но и ни задължава да подходим много отговорно към клиентите ѝ и да
работим усърдно за повишаване на нейния имидж и доверието в нея – сподели
управителят на SFA Retail София-1 Христо Каралийски по време на официалното
откриване на 8 юни пред гостите на събитието и допълни – Вярвам, че дългогодишният
ни опит в бранша, любовта ни към марките, които представляваме, и не на последно
място невероятният екип, който изградихме през годините, са движещата ни сила, която
ще бъде високо оценена от клиентите и ще ги кара да се чувстват винаги добре дошли в
новия ни мултибранд център.“
SFA Retail София-1 – 27 години професионализъм
Открит през 1996 г. като първия собствен търговско-сервизен комплекс от ритейл
мрежата на SFA, днес SFA Retail София-1 е едно от най-успешните дилърства на
компанията и се очаква тази година да реализира над 800 продажби на нови и
употребявани автомобили – вече включващи и марката Citroen.
За привличането и задържането на клиенти центърът предлага разнообразие от продукти
и съпътстващи услуги, които освен продажбата на автомобили включват и гаранционно и
следгаранционно обслужване, предлагането на оригинални резервни части и аксесоари,
автомобилно застраховане, rent-a-car услуги и др. Сред специалните предложения на
дилърството са сервизните програми 4+ и 8+ в зависимост от годините на превозното
средство, удължена гаранция Protect Plus, обратно изкупуване на настоящия автомобил
на клиента (Buy-back) и замяната му с нов модел по избор.
”Нищо не ни движи така, както Citroen”
Шоурумът на Citroen се простира на 245 кв.м от общо 1500 кв.м застроена площ. В SFA
Retail София-1 всеки посетител може да се запознае отблизо и да тества всички актуални
модели на марката, включително най-новите: Ami, C4, C4X и C5X, отличаващи се с
френски чар и елегантност, както и предназначените за бизнеса Berlingo, Jumpy и Jumper.
„Това е първият шоурум на Citroen в София, който отговаря на най-новите стандарти на
производителя. С помощта на екипа на SFA Retail София-1, които са доказани
професионалисти, целим да достигнем до всички любители на марката, както и да
спечелим нови такива – сподели Станислав Панчев, бранд директор на Citroen. – Още от
основаването си през 1919 г. Citroen е разпознаваема с комфорта, който автомобилите ѝ
предлагат. Днес, този приоритет за компанията намира израз в програмата Citroen
Advanced Comfort®, предназначена да достави нов вид изживяване на борда. Затова сме
сигурни, че предоставяме най-доброто усещане у клиентите ни, защото „Нищо не ни
движи така, както Citroen”.”
„Светът е по-добър с ALLURE“
Изцяло модернизираният шоурум на Peugeot, обхваща площ от 205 кв.м. Центърът
разполага с най-новите модели на Peugeot: 208, 2008, 308, 408, 508, 5008, Rifter и
Traveller, както и лекотоварните Boxer, Partner и Expert, доказали своята надеждност за
специфичните нужди на бизнеса. Почти цялата гама на марката включва
електрифицирани версии, като това ще се случи с всички модели до 2024 г. – неизменна
част от стратегията на Peugeot да се превърне в електрически бранд №1 в Европа.
„Peugeot е марка с утвърдени традиции на българския пазар, която претърпя
изключителна трансформация. Началото бе поставено с представянето на новото лого,
последното поколение на 308 и последвалият го 408. Всичко това отправя мисълта към
бъдеще на модели, позиционирани с поглед към премиум сегмента, в който Peugeot се
стреми да задоволи нуждите на клиентите, търсещи не само функционалност но и
свързаност, модерни технологии и лукс – отбеляза Калоян Кутин, бранд директор на
Peugeot, като допълни – високотехнологични и с уникален дизайн, автомобилите с
марката Peugeot обещават напълно електрическо и екологично бъдеще с безкомпромисно
качество и най-модерни технологии. Напълно в духа на тези тенденции, този център е
един от май-модерните за Peugeot в България и поставя начало на обновлението на
множеството други центрове на марката в страната.”
Празник с много подаръци за всички клиенти
По случай откриването на новия център от 8-и юни до края на месец септември всички
клиенти ще получат специални подаръци при сервизиране, а при поръчка на нов или
употребяван автомобил – отстъпки и бонуси до 7000 лева.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин