Citroën с най-високи продажби за последните 7 г., C3 Aircross с над 100 000 реализации


7
авг.
2018

Само 10 месеца след лансирането си новият Citroën C3 Aircross Compact SUV надхвърли 100 000 продажби, като 70 000 от тях са реализирани през 2018. Моделът е вторият по обем продажби в гамата на Citroën след C3. Той демонстрира продуктовата офанзива на марката, благодарение на която за първото полугодие на 2018 година Citroen бележи глобален ръст от 9% и регистрира рекордни продажби в Европа за последните 7 години!

Новият Citroën C3 Aircross Compact SUV потвърждава своята силна заявка. От лансирането му през октомври, са продадени вече над 100 000 автомобила, като почти 70 000 са реализирани през 2018. Този резултат нарежда модела на второ място по продажби в гамата, след C3. Търговският успех на C3 Aircross Compact SUV е част от успешната продуктова офанзива на марката. През първата година на 2018, Citroën бележи глобален ръст от 9% (в сравнение с първото полугодие на 2017) както и най-високи продажби в Европа за последните 7 години.

Със своя уникален дизайн, модулируемост, която поставя стандарт в сегмента, широки възможности за персонализация и 12 системи в помощ на управлението, новият Citroën C3 Aircross Compact SUV потвърждава своята сила да съблазнява и миксът на продажбите го доказва:

  • 55% от продажбите са на най-високото ниво на оборудване (Shine)
  • 35% от продажбите са с включена опция за един от четирите интериора по избор
  • 25% от продадените автомобили са двутонови (купе и покрив в различен цвят) и 30% включват пакета a Colour Pack (цветови акценти върху релсите на покрива, около фаровете за мъгла, огледалата за обратно виждане и задните прозорчета).

Още по темата

Card image cap
V8 Vantage: тук започва Aston Martin

21
ное.
2017

Новият модел на престижната британска марка използва задвижващ агрегат от Mercedes-AMG

Card image cap

В последния брой:

Архив >