2016
Citroen се бори отново да върне комфорта като запазена марка на бранда. Французите са разработили окачване със специални хидравлични „възглавнички”, които трябва да „изглаждат” по-добре неравностите по пътя. Новото окачване ще бъде предлагано от 2017 г. за машините на „шевроните” във всички класове – включително и малките. Доста спорен е въпросът дали по-евтината система ще успее успешно да замени хидропневматиката, която Citroen премахва с оглед намаление на разходите. Последният модел, оборудван с нея, беше C5.
Основният акцент в проекта е, че окачването не разчита единствено на действието на пружините и амортисьорите, а и на добавените хидравлични модули, които действат при сгъване и разгъване на амортисьорите. В случаите на леко сгъване и отпускане на амортисьора хидравличните възглавнички изобщо не се включват – тогава окачването разчита само на действието на амортисьорите и пружините. Новите елементи постепенно забавят движението на амортисьора и се включват в моменти, когато окачването достига границите на възможностите си.