Citroën представи прототип на микробъги

1612
2021

В лицето на Citroën Ami (и аналога му Opel Rocks-e) Stellantis лансира електромобил, който в някои държави може да бъде шофиран и от 15-годишни водачи с категория АМ (в някои държави). Сега французите представят бъги версия на „мъника“ на ток: с дебели „рошави“ гуми, булбар, защитни решетки на фаровете и на задните светлини, допълнителна LED-светлина отгоре, както и резервна гума върху покрива. Зад нея е разположен атрактивен спойлер, който трябва да подобри аеродинамиката – а с това и пробега, който ще „пострада“ заради новите колела в сравнение с конвенционалния вариант. Всичко това прави машината, която изобщо няма врати, идеален спътник за плажа. Но ако времето се влоши, можете да затворите каросерията с платнени гюруци. А за да можете да споделяте преживяванията си в социалните мрежи, бъгито има специални стойки за смартфон, както и за камера. Дори огледалата могат да бъдат сваляни – така че дамите ще могат да се гримират и сред природата.

Напълно е възможно на пазара да бъде пусната малка серия от чудатия „офроудър“, наречен Citroën My Ami Buggy Concept. Но дори и това да не стане, има вероятност приключенският куб на колела да предшества интеграцията на някои технологии за заводския модел като например седалките Advanced Comfort, при които пяната в тапицерията е дебела 70 мм – двойно повече, отколкото в стандартното изпълнение. Благодарение на използването на мемори пяна новите „кресла“ са много леки – а освен това могат с няколко прости движения да бъдат демонтирани и извадени от автомобила с цел измиване. Техниката на прототипа е напълно идентична с тази при стандартния модел: а това означава – батерия с капацитет 5,5 кВтч, мощност 6 кВт (8 к.с.) и максимална скорост 45 км/ч.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин