2020
В 41-то издание на наградите на L’Automobile, Citroën получи отличието „Commercial Dynamism“. В ежегодния конкурс, който е абсолютно независим от конструктурите, традиционно се награждават автомобилни брандове и отделни личности от бранша, които през изтеклата година са се отличили от своите конкуренти или са постигнали определени резултати.
Изборът на победител в различните категории е колаборация между редакторския екип и читателите на списанието. Редакторският екип определя трима финалисти във всяка категория след което участие в гласуването взимат и читателите с гласуване в интернет. През 2020, категориите бяха 6 – дизайн, иновации на борда, управление на енергийния преход, търговска динамика, спортни постижения и страст.
В категорията „Commercial Dynamism“се състезаваха марките Citroën, Škoda и Suzuki.
През 2019, Citroën отбеляза най-голям ръст на пазара измежду първите 10 марки по обем продажби (леки автомобили) във Франциясрастеж 5 пъти по-голям от този на пазара. Пазарният дял на Citroën за 2019 е 11,5%, което е доказателство за успешната продуктова политика на марката.
Амори де Бурмонт, Търговски директор Citroën Франциякоментира : „Оргомно благодаря за това отличие, което споделям с целия ми екип, нашите дилъри и агенти, които ежедневно полагат усилия за успехите на Citroën. То принадлежи на тях!
Нашата марка бележи отлични резултати на пазара на леки автомобили през 2019 и 2020 година. Адаптираме се към нуждите на клиентите, обновихме гамата, стартирахме офанзива по отношение на електрификацията с моделите Ami, C5 Aircross SUV Hybrid, ë-Jumpy, както и новото поколение на C4, което ще предлага и 100% екектрическа версия! Благодаря Ви за отличието още един път и повярвайте ми: изненадите от Citroën не спират до тук! „