Citroen отбелязва огромен успех от изложението в Париж

1610
2018

Със 600 000 посетители и над 1000 продадени автомобила, автомобилният салон в Париж се превърна в огромен успех за Citroën. По време на тазгодишното изложение, което беше намалено с 5 дни, уникалната концепция на щанда La Maisonеtte Citroën, привлече множество посетители, които се запознаха с обновената гама на марката и нейната продуктова SUV офанзива. Новият C5 Aircross SUV, премиерата на изложението, както и 420-те финализирани продажби, още веднъж доказаха успеха на програмата Citroën Advanced Comfort. Повече от всякога, Citroën отбеляза истински успех на международното автомобилно изложение!

Положителните резултати за Citroën от салона в Париж през 2018 г:

  • 600 000 посетители на щанда, прекарали средно около 30 минути на него,
  • 1000 продажби, 420 от които завършени, с 50% повече в сравнение с изложението през 2016 г., което беше с 5 дни по-дълго.

Резултатите се дължат на успеха на всеки един модел от обновената гама на Citroën:

  • Новият C5 Aircross SUV беше посрещнат отлично и формира 32% от продажбите. 55% от тях са в най-високото ниво на оборудване Shine.
    Нека си припомним, че клиентите, които избраха този модел, дори не са имали възможност да го тестват. Първите автомобили ще се появят в търговската мрежа на големите европейски пазари в края на месец ноември. Този обещаващ старт на C5 Aircross SUV дава твърда заявка за неговия търговски успех. Заедно със стандартната версия беше представена и концептуалната му хибридна версия C5 Aircross SUV Hybrid Concept, която очакваме през 2020 г.
  • 18% от продажбите на изложението са за Citroën C3, който е най-продаваният модел в гамата. 50% от тях са в най-високото ниво на оборудване,
  • 15% от продажбите са за C4 SpaceTourer. Семейният автомобил е еднакво поръчван във версиите си 5 и 7 места.
  • 14% от продажбите са за компактния SUV в гамата C3 Aircross.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин