Водещ играч на пазара на лекотоварни автомобили от създаването на марката преди 90 години, днес Citroën разкрива детайлите за своя 100% електрически компактен ван ë-Jumpy. Следвайки философията “Inspired by pro”, Citroën лансира електрически ван, който предлага решения, съобразени с конкретните нужди на своите бизнес клиенти, както по отношение на продуктите (new Berlingo Van, Jumpy, гамата на Jumper), така и по отношение на дистрибуторската мрежа (специализираните търговски центрове La Manufacture, които към днешна дата са развити във Франция, Холандия, Белгия и Испания).
100% електрическата версия на Jumpy предлага на бизнес клиентите практически решения, с които да посрещнат съвременните предизвикателства на мобилността в градски условия (въвеждане на условия за достъп до централните части на градовете) и възможности за придвижване в извънградска среда. ë-Jumpy дава възможност на бизнеса да работи по нов начин като бъде част от енергийния преход на пазара.
- Без компромис в показателите и оборудването, които превърнаха Jumpy в успешен модел, ë-Jumpy добавя комфорт от ново измерение и гарантира спокойствие на всеки търговец :
- Пробег: достатъчен да покрие ежедневните нужди
- 230 км по WLTP с батерия 50 кВч
- 330 км по WLTP с батерия 75 кВч
- Комфорт: без вибрации и шум, и забележително плавно управление;
- Управление в електрически режим
- Намалено напрежение в работния процес на ползвателя: свободно движение в зоните с контролиран достъп в градовете (CO2 ограничения)
- Непроменен товарен обем в сравнение с версиите с двигатели с вътрешно горене;
- Намалени експлоатационни разходи.
- Пробег: достатъчен да покрие ежедневните нужди

Ë-Jumpy ще бъде пуснат в продажба през второто полугодие на 2020. В края на годината ще бъде лансирана и 100% електрическа версия на Jumper, а на Berlingo Van ще бъде представена следващата година. По този начин, през 2021, цялата лекотоварна гама на Citroën ще бъде електрифицирана в допълнение към гамата двигатели с вътрешно горене за всеки модел.
Полезният обем на модела е идентичен с този на версиите с двигатели с вътрешно горене – между 4,6 м3 (XS без Moduwork) и 6,6м3 (XL с Moduwork), което го нарежда на челни позиции в сегмента. Полезната ширина между калниците от 1,25 м позволява товаренето на Европалети.

Електродвигателят задвижва автомобила според избрания режим на управление и условията на шофиране. Той се зарежда при спиране или при намаляване на скоростта.
- Мощност 100 kW (136 к.с.) / 260 Nm
- Максимална скорост 130 км/ч във всички режими (Eco, Normal, Power),
- 3-режима на задвижване
- Normal: когато се използва, се оптимизират пробегът и динамиката
- Eco: оптимизира консумацията на енергия чрез намаляване на мощността на отоплението и климатизацията без да ги изключва напълно и чрез ограничаване на въртящия момент и мощността на двигателя,
- Power: осигурява динамика на автомобила при максимален полезен товар (MGVW), еквивалентен на нормален режим, когато е без товар.

Предлагат се три режима на зареждане. Входът за зареждане е разположен върху предния ляв калник на ë-Jumpy, а самата операция зареждане се извършва в режим Park.
- Зареждане в домашни условия с кабел за режим на зареждане 2 (за зареждане в дома, офис или на обществен паркинг)
- Съвместим със стандартен контакт 8А (кабелът ще се предлага стандартно във Франция),
- Съвместим с контакт 16А (опционална зарядна станция + GreenÚp контакт), който намалява наполовина времето за зареждане.
- Частни и обществени станции за бързо зареждане – изискват инсталиране на станция за бързо зареждане Wallbox и кабел за режим 3 (предлага се като опция)
- Кабел 32 A,
- Wallbox от 3,7 до 22 kW,
- Зареждане от 0 до 100% за по-малко от 8 часа (Wallbox, 7,4KW).
- Супер-бързо зареждане на обществена станция с кабел за режим на зареждане 4 (кабел включен в зарядното устройство)
- До 100 kW,
- Зарежда 50 кВтч батерия до 80% за 30 минути и 75 кВч батерия за 45 минути.