Citroen готов за WLTP

2908
2018

Цялата гама леки автомобили Citroën e хомологиранa по новия протокол WLTP, който е по-стриктен и се доближава повече до реалните условия на шофиране. PSA предлага широка гама двигатели с отлични показатели и eкoтехнологии като SCR (Selective Catalytic Reduction) за дизеловите мотори BlueHDi и GPF (Gasoline Particulate Filter) за моторите с директно впръскване. Всички те отговарят на изискванията, които влизат в сила от 01.09.2018 и могат да посрещнат бъдещите по-строги норми за замърсяване.

 „Вдъхновена от нашите клиенти, амбицията на Citroën е да даде конкретни решения на техните ежедневни нужди. По отношение на разхода на гориво и вредните емисии, това става благодарение на технологичните решения, които отговарят на изискванията в регламентите. Тук се включват SCR (Selective Catalytic Reduction) за дизеловите двигатели и GPF (Gasoline Particulate Filter) за двигателите с директно впръскване. Компанията се стреми информацията, която предоставя на клиентите, да е винаги прозрачна. От днес, двигателите на всички модели са хомологирани по протокола WLTP и ние предлагаме автомобили, които са технологични и комфортни, казва Линда Джаксън, Изпълнителен директор на Citroën.

От 01.19.2018 г. влиза в сила новият протокол за хомологиране на разхода на гориво и вредни емисии, който се доближава до реалните условия и ще предостави на клиентите информация каква консумация да очакват. Новият протокол WLTP (Worldwide harmonized Light Vehicle Test Procedure) е приложим за всички пътнически автомобили на територията на ЕС. Той се базира на тестове, които се доближават максимално до реалните условия що се отнася до изминато разстояние, средна скорост, време в спряло положение и температура. Тези тестове дават резултати за разход и емисии, които отговарят на конкретната конфигурация на автомобилите и начина им на експлоатация от клиентите. В допълнение резултатите, които се получават в тестови условия за емисиите CO и NOx се проверяват след това в реални пътни условия.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин