Chrysler 300M: за каубои с изтънели джобове

Фотографът на AUTO BILD Франк Щанге си поръча автомобилно XXL-меню на ниска цена: Chrysler 300M с голям V6 и пребогато луксозно оборудване. Американската мечта, или по-скоро изискан боклук?


25
юли
2017

Диви коне, момичета по бикини, барбекю и бургери: това е светьт на фотографа на АUТО BILD Франк Щанге. Но досега му липсваше нещо: комфортна лимузина за „плъзгане “ към далечните хоризонти . При това отдавна беше хвърлил око на Chrysler 300M 3.5 на своя приятелка. „Толкова е удобен и все още изглежда добре, не, няма да го продавам „, казвала тя винаги. Допреди няколко
седмици, когато Франк видял 300М на паркинга на дилър на Volvo. Тя просто го била сменила с ново Volvo С70 . „Искам да купя този Chrysler. Колко струва ?“, попитал Франк. „Даваш 2000 лева и е твой.“, казал търговецът на Volvo. Имаме сделка!

Изобилен лукс: темпомат, Hi-Fi система, автоматична климатична инсталация – всичко е серийно. И всички глезотии функционират

Петметров луксозен кораб с цяла армада електрически помагачи и голям 3,5-литров V6, от първи собственик и поддържан безупречно: точно такава трябва да бъде американската мечта. Големите американски автомобили впечатляват с визията си и 300М (1998-2004) не прави изключение. Единствено при Chrysler през 90-те годи ни се предлагал т. нар. Саb Forward Design с къси надвеси и дълга пътническа клетка, приятни извивки и ниска клиновидна форма.

Типичен „американец“: меки кожени седалки с електрическо регулиране

Тихо шепнещите бензинови двигатели (V6 с 202 и 245 к.с.) са типични за американски автомобил, дизелови агрегати не се предлагат. Може би това е причината Big Boss да не бъде продаван добре в Германия. Днес цените са между 2000 и 18 000 лева, в зависимост от годината на производството и състоянието. Който иска голям Chrysler, трябва да побърза: в Германия са регистрирани само 1680 екземпляра 300М и един от тях вече е на Франк.

ВИЖТЕ ОБЯВИ ЗА МОДЕЛА В НАШАТА ОНЛАЙН БОРСА

Никакъв разход на масло, спокоен ход: V6 моторът е в чудесна форма след 229 000 километра. На всеки 168 000 километра се налага смяна на ангренажния ремък

Не е майстор на завоите: индиректното кормилно управление и силното недозавиване (няма ESP) показват, че 300М предпочита да се движи направо

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >