Chrysler 300M: за каубои с изтънели джобове

Фотографът на AUTO BILD Франк Щанге си поръча автомобилно XXL-меню на ниска цена: Chrysler 300M с голям V6 и пребогато луксозно оборудване. Американската мечта, или по-скоро изискан боклук?


25
юли
2017

Диви коне, момичета по бикини, барбекю и бургери: това е светьт на фотографа на АUТО BILD Франк Щанге. Но досега му липсваше нещо: комфортна лимузина за „плъзгане “ към далечните хоризонти . При това отдавна беше хвърлил око на Chrysler 300M 3.5 на своя приятелка. „Толкова е удобен и все още изглежда добре, не, няма да го продавам „, казвала тя винаги. Допреди няколко
седмици, когато Франк видял 300М на паркинга на дилър на Volvo. Тя просто го била сменила с ново Volvo С70 . „Искам да купя този Chrysler. Колко струва ?“, попитал Франк. „Даваш 2000 лева и е твой.“, казал търговецът на Volvo. Имаме сделка!

Изобилен лукс: темпомат, Hi-Fi система, автоматична климатична инсталация – всичко е серийно. И всички глезотии функционират

Петметров луксозен кораб с цяла армада електрически помагачи и голям 3,5-литров V6, от първи собственик и поддържан безупречно: точно такава трябва да бъде американската мечта. Големите американски автомобили впечатляват с визията си и 300М (1998-2004) не прави изключение. Единствено при Chrysler през 90-те годи ни се предлагал т. нар. Саb Forward Design с къси надвеси и дълга пътническа клетка, приятни извивки и ниска клиновидна форма.

Типичен „американец“: меки кожени седалки с електрическо регулиране

Тихо шепнещите бензинови двигатели (V6 с 202 и 245 к.с.) са типични за американски автомобил, дизелови агрегати не се предлагат. Може би това е причината Big Boss да не бъде продаван добре в Германия. Днес цените са между 2000 и 18 000 лева, в зависимост от годината на производството и състоянието. Който иска голям Chrysler, трябва да побърза: в Германия са регистрирани само 1680 екземпляра 300М и един от тях вече е на Франк.

ВИЖТЕ ОБЯВИ ЗА МОДЕЛА В НАШАТА ОНЛАЙН БОРСА

Никакъв разход на масло, спокоен ход: V6 моторът е в чудесна форма след 229 000 километра. На всеки 168 000 километра се налага смяна на ангренажния ремък

Не е майстор на завоите: индиректното кормилно управление и силното недозавиване (няма ESP) показват, че 300М предпочита да се движи направо

Още по темата

Card image cap
Употребяван автомобил: Smart ED от 23 000 лева

1
февр.
2016

Едва ли е възможно по-малко: четири колела, две седалки, един електромотор, нулеви емисии. Но пестенето с електричество е скъпо

Card image cap
Land Cruiser на старо: внимавайте с дизела!

18
окт.
2017

Въпреки че наближават десетата си година, Land Cruiser 120 все още са относително скъпи. Заслужава ли си да инвестираме в тях?

Card image cap
Кой „баварец“ ми подхожда?

18
апр.
2016

Окей, X1 е SUV. Познаваме го. Но как се представят двата новака в света на BMW? Тук ще ви покажем всички преимущества и недостатъци на компактните модели. Съветник за покупка в пет стъпки

Card image cap
По следите на шумовете: Откъде идва този звук?

10
сеп.
2016

Оттук нещо вие, оттам тропа: който реагира достатъчно рано на някои нетипични шумове в автомобила, ще си спести скъпи ремонти

Card image cap

В последния брой:

Архив >