Changan EADO EV460: aналогов седан с мрежов кабел


3
авг.
2019

Интересният семеен седан външно може да бъде разпознат като електрически единствено по сините елементи в екстериора, които и тук символизират категоричния отказ от ДГВ. Като се абстрахираме от тези цветни акценти отвън и отвътре, разполагаме с класически седан, който обаче се движи на ток. Изключително лесен за управление, без абсолютно никакви разлики в сравнение с конвенционалните автомобили. Changan EADO EV460 се движи уверено, предните колела реагират перфектно в завои. Мощността под капака е напълно достатъчна, а настройките на ESP са почти перфектни.

Просторен, тих и удобен за управление: с три режима на движение (Eco/Normal/Sport)

С риск да прозвучи обидно, а на нас това всъщност ни се стори особено симпатично, този автомобил е изцяло в духа на новото време, но сякаш специално създаден за потребители от третата възраст. Не трябва да се пренастройвате към цветни дисплеи, интерактивни екрани или управление с жестове. Единственият хай-тек на борда е безжичното зарядно устройство за мобилния телефон. Липсват джаджи и заигравки с високите технологии. Тук няма лицево разпознаване, Changan EADO EV460 се стартира с архивен метален ключ. Като в доброто старо време.

Непретенциозен и честен: евтин електромобил с приемливо качество и приятен екстериорен дизайн

В купето е просторно, дори уютно, седалките са удобни, хромираните елементи поставят приятни акценти, при допир с материалите усещането е приятно и подсказва качество. Компактният седан е със сполучливи пропорции, може би на втория ред можеше да има повече естествена светлина. Багажникът е голям и практичен за ежедневието или за дълъг път. Един от най-евтините модели в нашия тест и въпреки това с електрическо задвижване. Перфектният избор, ако не сте заразени от повсеместната SUV мания и харесвате Civic и Corolla. Пък в същото време се превръщате и в еколог.

Чудесен помощник в ежедневието: няма данни за капацитета на багажника, но е достатъчно голям

Макс. мощност 136/100 к.с. / кВт
Макс. въртящ момент 245 Нм
Батерия 52,56 кВтч
Ел. двигател 100 кВт
Ел. пробег 405 км
Бързо зареждане 80% за 50 мин
Скоростна кутия едностепенна
Задвижване предно
Спирачки дискови
Управление EPS
Д/Ш/В 4740/1820/1530 мм
Междуосие 2700 мм
Тегло 1650 кг
Цена в Китай 33 249 лева

Още по темата

Card image cap
Smart forfour Brabus: достатъчни ли са 109 „коня“ и задно за кеф на пистата?

11
ян.
2017

Smart forfour Brabus е новата топверсия на малкия модел с четири места. Дали със 109 к.с. той се превръща в „бегачка“?

Card image cap
Новото Polo GTI срещу Golf II GTI 16V: ще се превърне ли в култов модел?

17
мар.
2018

Polo? Та това винаги е бил малкият автомобил на сестра ти! Но сега разполага с бруталните 200 к.с. и се подиграва с Golf II GTI 16V

Card image cap
Новото Subaru XV: познати линии, нова техника

23
сеп.
2017

На пръв поглед новото XV изглежда като старото, но под ламарините нещата са различни

Card image cap
Audi Q2: първи тест на „благородното” високо столче

8
юли
2016

Audi смалява SUV-а и така се ражда новото Q2: то е високо като типичен представител на класа, но същевременно притежава размерите на компактен модел. AUTO BILD изпробва Q2 2.0 TDI!

Card image cap
Този Stelvio е вкусен

11
юли
2017

Да, това е истинска Alfa! Stelvio е първият SUV на марката, като с дължината си от 4,69 м предизвиква BMW X3

Card image cap

В последния брой:

Архив >