Cayman GT4 отново с атмосферен двигател


18
юни
2019

Porsche маха 4-цилиндровия мотор и монтира на 718 Cayman GT4 отново 6-цилиндров атмосферен мотор. Мощността му е 420 к.с.!

Да живее атмосферният мотор! Край на 4-цилиндровите турбодвигатели: в топмоделите на малките спортисти със средно разположен двигател на Porsche 718 Spyder и Cayman GT4 атмосферният двигател празнува своето завръщане. При това какво: 4 литра работен обем, 6 цилиндъра, до 8000 об/мин и 420 к.с.! Има и още изненади!

Човекът на Porsche Фабиан Цинк стартира двигателя и ето го отново: истинският звук на Porsche от атмосферни цилиндри. Автентичен, неподправен, агресивен. 4-цилиндров турбо мотор? Забравете!

Пред задната ос работи изцяло нов агрегат, базиран на двигателите от семейството на новото 911 Carrera. Мощността му е 420 к.с., а максималният въртящ момент – 420 Нм. Пуристите, които искат своето GT-Porsche точно такова, са доволни. Автоматичната трансмисия с два съединителя на Porsche PDK ще се предлага на по-късен етап. С ръчни скорости Spyder и Cayman GT4 вземат спринта до 100 за 4,4 секунди, а максималната скорост е 301 км/ч (718 Spyder), съответно 304 км/ч (718 Cayman GT4). Гузна съвест по отношение на опазването на околната среда? Пиезо-инжектори (за първи път при високоборотен мотор на Porsche) за директното бензиново впръсване, адаптивно управление на цилиндрите с частично изключване и филтър за твърди частици намаляват вредните емисии и разхода на гориво и правят атмосферния двигател по-чист и сигурен за бъдещето. Можело значи!

Така нареченото GT-окачване със система на амортисьорите PASM-и по-ниската с 30 милиметра каросерия, както и спортните гуми Michelin  са част от оборудването и на двата модела на Porsche. За по-добър пърформънс на пистата се грижат механичен блокаж на диференциала на задната ос и фино регулиращата система Porsche Torque Vectoring (PTV), а ако карате по-често на пистата, можете да си поръчате пакета Clubsport за GT4 с клетка срещу преобръщане, пожарогасител и шестточкови предпазни колани за водача.

Още по темата

Card image cap
Електромобилът с гени на прахосмукачка!

1
окт.
2017

Производителят на прахосмукачки Джеймс Дайсън ще инвестира 2,3 млрд. евро в „радикално различен“ електромобил. Електродвигателят вече е готов, а продажбите трябва да стартират през 2020 г.

Card image cap
Министерството на младежта и спорта подкрепя българските отбори в Shell Eco-marathon Европа 2017

30
мар.
2017

Българските отбори отбелязват десет години от първото си участие в престижното състезание с нов патрон

Card image cap
Bentley Bentayga вече и с дизелов двигател

22
сеп.
2016

Bentley Bentayga залага на мощ, лукс и размери – а вече и на дизелова тяга: под предния капак работи 4-литров V8 с 435 к.с.!

Card image cap

В последния брой:

Архив >

usedTag: