Captur се цели по-високо – с „летяща“ централна конзола


21
окт.
2020

Младото семейство търси автомобил, достатъчно компактен за града и достатъчно просторен за отпуската? Renault има перфектното решение в лицето на 4,23-метровия мини-SUV Captur. Във второто си поколение хитовият модел на французите изглежда като автомобил от по-висок клас в сравнение със своя предшественик. Стремежът към премиум излъчване обаче „струи“ не само от екстериорното оформление, но е заложен и под капака: там работи същият 1,3-литров турбомотор като в новата А-класа например.

Дигиталното табло е серийно в топнивото Intens, а за инфотейнмънт aтрябва да доплатите 790 лв.

Развиващият 155 „коня“ бензинов агрегат задвижва достатъчно динамично 1,3-тонния кросоувър. Но ту колебливата, ту прекалено нервна 7-степенна автоматична трансмисия с два съединителя разваля иначе приятното усещане от задвижването. А „сработването“ й със Start-Stop системата може да поизнерви някои водачи. Но който не е доволен от решенията на трансмисията, може да превключва с планките на волана.

Концепцията за управление на кокпита с вертикална ориентация на тъчскрийна е приятна, а от Renault заслужават аплодисменти, че не са интегрирали в тъчскрийна управлението на климатизацията – за нея са оставени физически регулатори.

„Летящата“ централна конзола с е-Shifter струва 400 лв. в пакет с индукционно зареждане за смартфон и безрамково огледало за обратно виждане

Оборудван с най-мощния двигател в гамата, Captur струва минимум 44 980 лв. Тази моторизация винаги върви с топнивото Intens (включващо 17“ джанти, отопляеми седалки, навигация, безключов достъп, автоматичен климатик, както и асистиращи системи за разпознаване на пътни знаци, за следене на лентата и за автоматично спиране) – оттам идва и разликата с над 11 000 лв. спрямо базовата 1-литрова модификация.

Извод

Благодарение преди всичко на просторната си каросерия и богатото си оборудване Captur има всички шансове да повтори успеха на предшественика си.

Renault Captur TCE 154 EDC7

Двигател 4-цил. двигател, отпрeд, напречно Работен обем 1332 см3
Мощност 113 кВт (154 к.с.) при 5500 об/мин Макс. въртящ момент
270 Нм при 1800 об./мин Задвижване предно/7-степ. автоматик Д/Ш/В
4227/1797/ 1576 мм Багажник 422–1275 л 0–100 км/ч 8,6 сек Макс. скорост над 202 км/ч Разход 5,5 л А 95 Н (WLTP) CO2 125 г/км Цена
47 800 лв.

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >