2022
Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD
СПОКОЙНО ПЪТУВАНЕ по междуградски път и светът на Captur е наред. Тогава моделът с висока позиция на седене работи култивирано, двигателят е сдържан в акустично отношение и на бензиностанцията. Насладата обаче приключва с първата дупка. Предната ос малко тропа – сякаш нещо с гумите не е наред. В сервиза не откриват проблем и молят за търпение. След старт търпение изисква и трансмисията. Поставяме скоростния лост на позиция D? Нищо не се получава – двигателят продължава да вие. Пробваме с повече сила, докато на дисплея светне D и успеем отново да потеглим. Ако искаме да въведем цел в навигацията, ни е необходимо търпение. Малко не ни хареса факта, че системата спря да указва посоката насред един непознат ни град. Много неща в Captur са изключително приятни и хубави, но „французинът” си има и някои странности.
+ спокойно и икономично задвижване, добро оборудване, успешен дизайн, честно съотношение „цена-качество”.
– малко мудно реагираща трансмисия, дълго изчисляваща навигационна система, нервно меню, тропаща предна ос.
RENAULT CAPTUR TCe 130
СТАРТ 23-ти септември 2020 г.
ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 29 925 евро
ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 61246 км
ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 6,1 л А 95 Н/100 км