Cactus и 2CV: среща на поколенията

Cactus трябва да съживи духа на семплия и креативен "французин". Какво по-подходящо от първо сравнение с големия образец - 2CV?


19
юни
2017

При Citroёn фантазията се върна отново. Французите пускат нови, близки един до друг компактни и пространствени модели. Толкова много, че можете да ги объркате, ако те не носеха характерни имена като Picasso. Nemo или сега Cactus.  Еднн момент – Citroёn вече има евъргрийн, който е различен. Затова решихме да направим един общ излет с 2 CV. Качваме се в класиката, хващаме скоростния лост и изведнъж пред очите ни се появяват някогашните картини. Отворените странични прозорци порят вятъра. По-възрастните минувачи изпитват носталгия, по-младите се познават по това, че не разбират как  хората са се осмелявали да стигнат с такова возило до Средиземно море. 2 CV e символ на семплото.

Citroёn Cactus

Кокпитът на Cactus е прегледен, както личи от изчистената средна конзола. Останали са три бутона за автоматичните режими на движение и лостът на ръчната спирачка

Серийният дисплей управлява климатика, навигацията, аудиото и настройките на автомобила

Какво е това? Няма значение, Cactus се отличава от останалите

„Автомобилът, който най-добре изразява нашата същност“, казва шеф дизайнерът на Citroёn Марк Лойд. „Лек, минималистичен и креативен. Както Cactus.“ Дали обаче новият модел е толкова семпъл, колкото обещава Citroёn? Поне линиите му говорят ясен език: внушителна муцуна, покрити калници, модерен покрив – такива полу-SUV-ове без 4Х4 се наричат кросоувъри. С дължина от 4,16 метра Cactus се нарежда в раздела на компактните, а под каросерията му се крие техниката на Peugeot 208. Здрави изглеждат и пластмасовите планки, които обещават защита на паркингите. Тези възглавнички, наречени от Citroёn  „Airbumps“, се предлагат в четири цвята, сред тях модерният „Dune“ или „Chocolate“.

Citroёn 2 CV

За всички по-млади: това е достатъчно, за да се управлява автомобил. Е, горе-долу…

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >