2018
По-малко от две години след лансирането си новият C3 надхвърли 400 000 продажби, 160 000 от които са реализирани от началото на текущата година, което го превръща в бестселър на Citroën. Продажбите в Европа за първото полугодие бележат ръст от 12% и нареждат модела в топ 5 на сегмента.
Най-продаваният модел в гамата на марката, новият Citroën C3 има и най-голяма заслуга в търговската офанзива на Citroën: през първата половина на 2018, общите продажби на марката бележат ръст от 9% (в сравнение с първото полугодие на 2017) и достигат рекорден обем за последните 7 години.
Способността да съблазнява на Citroën C3 се вижда от богатия продуктов микс, който показва, че автомобилът е определено „любима покупка“ :
- Над 40% от продадените автомобили са в най-високото ниво на оборудване Shine
- Над 65% от продадените автомобили са с двуцветна каросерия
- Над 55% от продадените автомобили са с Airbump®
- Над 25% от продадените автомобили са с опцията цветен интериор.