C3: най-обичаният Citroën


11
сеп.
2018

По-малко от две години след лансирането си новият C3 надхвърли 400 000 продажби, 160 000 от които са реализирани от началото на текущата година, което го превръща в бестселър на Citroën. Продажбите в Европа за първото полугодие бележат ръст от 12% и нареждат модела в топ 5 на сегмента.

Най-продаваният модел в гамата на марката, новият Citroën C3 има и най-голяма заслуга в търговската офанзива на Citroën: през първата половина на 2018, общите продажби на марката бележат ръст от 9% (в сравнение с първото полугодие на 2017) и достигат рекорден обем за последните 7 години.

Способността да съблазнява на Citroën C3 се вижда от богатия продуктов микс, който показва, че автомобилът е определено „любима покупка“ :

  • Над 40% от продадените автомобили са в най-високото ниво на оборудване Shine
  • Над 65% от продадените автомобили са с двуцветна каросерия
  • Над 55% от продадените автомобили са с Airbump®
  • Над 25% от продадените автомобили са с опцията цветен интериор.

 

Още по темата

Card image cap
Federal-Mogul Motorparts представя новата гама запалителни свещи с иридий на BERU

5
юли
2017

Новите свещи с иридий осигуряват по-добра издръжливост и представяне, намаляват разхода на гориво и количеството вредни емисии, и допълват запалителната гама на BERU

Card image cap
Космическото сътрудничество на GM и NASA доведе въвеждането на автоматизираната ръкавица в реалния живот

13
юли
2016

RoboGlove дава лиценза на шведската компания за медицинско оборудване Bioservo Technologies

Card image cap

В последния брой:

Архив >