Bugatti: дните на W16-мотора са преброени

1009
2018

Върховият модел на Bugatti – Chiron, не би бил същият без своя W16-двигател с мощност около 1500 к.с. Най-бутиковият бранд на гиганта VW обаче в един момент ще прати чудовището сред задвижващите агрегати в историята. Това става ясно от изказване на шефа на Bugatti Щефан Винкелман пред Australian CarAdvice. „Това ще бъде последният от вида си“ – така високопоставеният мениджър коментира плановете за бъдещето на мотора с четири турбокомпресора. „Рано или късно законодателството ще принуди всеки да предприеме радикални стъпки. […] Ако искаш да бъдеш на върха при технологиите, трябва да избереш правилния момент за промяна“, добавя Винкелман, който обещава, че ръководената от него компания щяла да направи всичко възможно, за да запази невероятната машина максимално дълго. Засега единственият шанс Bugatti да пусне хибрид или електромобил е теглото на батериите да падне съществено, става явно от друго изказване на СЕО-то на компанията.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин