Bridgestone пуска гуми VX-TRACTOR за максимално сцепление и по-дълъг живот​​​​​​​

2511
2018

Bridgestone представи последното си попълнение към сегмента на селскостопански гуми с висока производителност – VX-TRACTOR. Тази гума покрива нуждите на потребителите за по-дълъг период на износване, като променя стандартите в технологиите и изпълнението, за да им позволи да работят по-дълго и да бъдат транспортирани товари с по високо тегло.

Създадена за сигурност, прозиводителност и дълъг живот

Желанието потребителите да се чувстват уверени с VX-TRACTOR, е причината да бъде включен блоковия патентован дизайн на Bridgestone. Дизайнерите се фокусираха върху удължаването на периода на износване, особено на пътя, което направи блоковете на VX-TRACTOR с до 20% по-дълги и по-широки от тези на преките конкуренти. Това увеличение осигурява обща дълбочина на протектора, която отново е по-голяма от тази, която предлагат преките конкуренти. В същото време корпусът е конструиран така, че да сведе вътрешното напрежение до минимум. Това позволява на гумата да е ефективна при по-високи скорост, при пренасяне на големи товари, с вътрешно налягане до 2,4 бара.

Създадена, за да издържа по-дълго

Новата технология увеличава якостта, намалявайки ефектите от ерозията, триенето и употребата. Висококачественият шестслоен пояс на протектора също така помага да се предпази гумата от повреди и потенциални пробиви. Повърхността на страницата също е подсилена, като допълнително намалява уязвимостта на гумата от пробиване. VX-TRACTOR е произведена по изцяло нова технология, която я прави още по-устойчива на износване от предходните модели. Иновацията е замяната на минералното олио с растителни масла, щадящи околната среда, подобрявайки живота на гумите и предприемайки жизненоважна стъпка към по-устойчиво бъдеще.

Най-добро сцепление

VX-TRACTOR използва същите доказани блокове на Bridgestone, използвани за VT-TRACTOR, които осигуряват изключително сцепление на гумата при всякакви условия. Тестовете показват, че при VX-TRACTOR приплъзването е значително по-малко от конкурентите си, като дава на потребителите всички основания да се чувстват уверени в гумата. Независимо дали се намират на полето, по пътищата, дали са под напрежение, в хлъзгави условия, на асфалт или пренасящи тежки товари, VX-TRACTOR работи при най-високите стандарти.

Качеството като стандарт

Новият VX-TRACTOR обхваща ангажимента на Bridgestone за качество, като всички налични размери включват тези нововъведения като стандартна технология.

„Новата гума VX-TRACTOR свързва настоящата гама гуми Bridgestone VT-TRACTOR за високопроизводителни трактори и гамата VT-COMBINE за комбайни за зърнени култури. Основата на VX-TRACTOR използва технология, която позволява налягане от 0,6 до 2,4 бара, което е идеално за адаптиране за всяка работна среда и гарантира, че дори и най-тежките товари могат да се транспортират. Докато доказаният патентован дизайн на блоковете оптимизира сцеплението и намалява приплъзването, добавеният обем на блоковете дава по-дълъг период на износване, което е особено важно за трактори, използвани при смесени операции на поле и на път.“, споделя Марк Сандърс, генерален мениджър „Земеделие“, Bridgestone EMEA.

Проектирана в Европа, произведена в Европа

VX-TRACTOR е разработена в европейския Център за научноизследователска и развойна дейност на Bridgestone в Италия и се произвежда в завода на Bridgestone в Пуенте Сан Мигел, Испания. Гумите ще се предлагат първоначално в дванадесет различни размера за приложения на предния и задния мост, вариращи от 24 до 42 инча. Допълнителните размери ще завършат гамата през 2019 г.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин

История на автомобила в Царство България 1896 – 1946

Това е първата книга в нашата и световната историко-техническа литература, която представя подробен анализ на автомобилната еволюция в България през първата половина на ХХ век, базиран на автентични снимки и документи.

70лв