Корпоративни новини » Bridgestone предоставя гуми за World Solar Challenge

Bridgestone предоставя гуми за World Solar Challenge

1409
2017

3000 км през Австралия на слънчева енергия

На всеки две години отбори от цял свят се събират в Австралия, за да се състезават с автомобили, задвижвани със соларна енергия на трасе от 3000 км в Bridgestone World Solar Challenge. С опита си в областта на мобилността, Bridgestone подпомага студентски отбори, приели това извънредно предизвикателство. Един от тези отбори е студентският SolarCar от университета в Бохум, Германия. Състезанието е създадено през 1987 г. и до този момент е най-взискателното за соларни автомобили в света.

От 8 до 15 октомври 2017 г. ще се проведе World Solar Challenge. Най-добрите отбори за соларни превозни средства от цял свят ще шофират от Дарвин до Аделаида, пресичайки континента. Като най-голямата компания за гуми и каучукови изделия в света, Bridgestone предлага своя опит и техническа поддръжка, а също така оборудва 4 отбора от Европа и още 17 отбора по целия свят с гуми Ecopia с ologic технология. Германският отбор SolarCar от университета в Бохум ще бъде подкрепен. Карина Хейър, съвместен ръководител на отбора, заедно с Макс Рингел, заяви: „Гумите на Bridgestone ни дават възможност да спестим 20% от енергията, благодарение на намаленото съпротивление при търкаляне. Благодарение на Bridgestone ще можем да се състезаваме за победа“.

Практическо сътрудничество между Bridgestone и студентите

Отборът от Бохум започва в Cruiser Class, в който конструкцията трябва да издържа на ежедневните нужди. „Целта на World Solar Challenge е да представи най-съвременните научни изследвания, както и да срещне лидери на иновациите с нестандартни мислители“, обяснява Хейър. SolarCar проект за обучение воден от студенти и базиран на проблем. Студентите отговарят за разработването, конструирането и изпитването на новото соларно превозно средство, както и за времето, логистиката и връзките с пресата. Bridgestone е тясно свързан с отбора на SolarCar – и двете страни печелят от конструктивния обмен на информация.

 „За Bridgestone сътрудничеството с отбора на SolarCar е добра възможност за подкрепа на кауза за бъдещата устойчива мобилност. Можем да тестваме бъдещи версии на автомобилите, използващи нашите гуми на дълги разстояния и при трудни условия“, обясни Робърт Соерман, Мениджър потребителски продукти, Bridgestone, Германия.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин

ƒ