Bridgestone е първият партньор и основател на Олимпийски телевизионен канал

Най-голямата компания за гуми и каучукови изделия в света поддържа излъчването на спортни събития и атлети с дългосрочно споразумение


18
апр.
2017

Международният олимпийски комитет (МОК) и Bridgestone сключиха споразумение за сътрудничество, което направи най-голямата компания за гуми и каучукови изделия в света първия партньор и основател на Олимпийския телевизионен канал. Иновативната дигитална платформа, която позволява на феновете да изпитат силата на спорта и олимпийското движение през цялата година, бе пусната в световен мащаб след закриващата церемония на Олимпийските игри в Рио през 2016 г. Четиригодишното партньорство между Bridgestone и МОК продължава до 2020 г.

Като световен партньор на олимпийските игри от 2014 г., Bridgestone затвърждава своя ангажимент към олимпийското движение и мисията на Олимпийския канал, заложен в олимпийската програма за 2020 г., а именно да достигне зрителите в целия свят, не само в период на олимпийски игри, но 365 дни в годината. Като партньор и основател, компанията играе основна роля в разработването на Олимпийския телевизионен канал, заедно с неговия екип, за да предостави съдържание, което феновете могат да гледат по всяко време, навсякъде и от всяко устройство.

Като начало Bridgestone представи документалната поредица от осем епизода „Against All Odds“ на Олимпийския канал, която демонстрира същинското олицетворение на олимпийския дух, разказвайки историята на осем спортисти. Всеки епизод бе с времетраене от половин час и се фокусира върху един от спортистите, като разказва от първо лице как чрез воля и решителност всеки от тях успява да преодолее препятствията и да постигне целите си. Премиерата на първия епизод беше на 21 август, когато за пръв път стартира и Олимпийският канал.

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >