Когато говорим за Brabus, то веднага се сещаме за тунинговани автомобили със звезда в емблемата. В германския град Ботроп обаче могат да правят и други неща, посвещавайки се на друг автомобилен производител от Щутгарт: Porsche.
Brabus вече предлагат ексклузивна програма за облагородяване на Porsche 911 Turbo S от актуалното поколение 992.
3,8-литровият 6-цилиндров боксерен битурбо двигател предлага серийно доста резерви. Пърформънс-ъпгрейдът Brabus PowerXtra P38S-720 помага на боксерния мотор да се сдобие с по-голяма с 52 кВт. / 70 к.с. мощност. Освен това в модела е адаптирано и допълнително устройство за управление на двигателя.
Така мощността нараства от 650 на 720 к.с. при 6900 об/мин. Същевременно максималният въртящ момент е увеличен от 800 на 900 Нм при 4000 оборота. Така спортният автомобил ускорява за само 2,6 секунди до темпо 100 км/ч. Максималната скорост е 335 км/ч.
Притежателите на 911 Turbo S, желаещи по-голяма мощност, могат да се обърнат за своето Coupé или Cabriolet към Brabus. С помощта на PowerXtra P38S-820 Performance Upgrade. Електронното управление на двигателя е съобразено към новия хардуер – чрез Brabus PowerXtra допълнително устройство. След ъпгрейда максималната мощност е 820 к.с. при само 6900 об/мин. Впечатляващ е и максималният въртящ момент от 950 Нм, който е на разположение при 4000 об/мин.
За всички степени на мощността на 911 Turbo от актуалното поколение 992 е препоръчително инсталирането на ауспуховата уредба на Brabus. Тя е направена от инконел, особено лек материал, използван и при ауспуховите уредби на болидите от Формула 1.
Звукът и пърформънсът са силните страни на тази ауспухова система с четири крайни тръби, притежаваща и клапи за електронно управляем мениджмънт на звука. От кокпита водачът може да избира между дискретния режим „Coming home“ и откритата позиция „Sport“. Друга специална разработка са двата BoostXtra-клапана за турбосистемата, позволяващи Blow-Off-шум при смяна на тежестта.
С 820 к.с. моделът с две врати се катапултира за 2,5 секунди до темпо 100. Максималната скорост е електронно ограничена на 340 км/ч – заради гумите.
Аеродинамиката е много важно нещо при един толкова бърз спортен автомобил. Затова и дизайнерите на Brabus са разработили в аеродинамичния канал ефективни и вълнуващо изглеждащи компоненти от карбон.
Предният спойлер редуцира при висока скорост повдигането на предницата, което оптимизира стабилността на автомобила. Спортният автомобил изглежда още по-динамично с карбоновите елементи за вентилационните отвори в предната броня. Аеродинамичната концепция за 911 Turbo се допълва от направения от прозрачен карбон заден дифузьор с отвори за четирите 100-милиметрови крайни ауспухови тръби. Бленда с интегриран надпис Brabus заменя серийния елемент между задните светлини. Новото задно крило е значително по-високо от серийния спойлер.
Джантите са „PLATINUM EDITION“ с централен болт. Посредством различния размер на предната и задната ос се подчертава клиновидната форма на спортния автомобил. Дизайнът с десет луъча е особено филигранен. Отпред джантите са 21-цолови, а отзад – 22-цолови, с гуми с размер 255/30 ZR 21 отпред и 335/25 ZR 22 отзад.
За да предложат на водача на 911 Turbo S индивидуална настройка на окачването, инженерите на Brabus са разработили регулиращи се на височина спортни пружини. Те позволяват смъкване на окачването отпред и отзад с до 25 милиметра. Настройката на амортисьорите остава без промяна. Посредством смъкването на динамичния център на тежестта имаме още по-добра управляемост.
Червен плакет на облегалките на седалките документира намесата на тунинг-специалистите в интериора. Като контраст на сивия лак е избрана черна кожена тапицерия с червени шевове. Подчертано спортните акценти във вътрешното пространство са от карбон и алуминий, някои лакирани от Brabus в червен цвят.
Други детайли от стайлинга на интериора на Brabus са воланът с декоративни шевове и червената кожена тапицерия за Sport Chrono на таблото за уредите. Предлагат се и лайстни на праговете с логото на Brabus, сменящо цвета си от червено към бяло.











