Brabus вдига мощността на G 63 на 800 к.с.


1
апр.
2019

Brabus изтръгва 800 к.с. и 1000 Нм от 4-литровия V8-битурбо агрегат на G 63. Освен това като Widestar G-клас е пораснал с 10 см на широчина!

Който познава Brabus, значи е наясно: 800 в името на модела е обозначението на мощността на двигателя. С 800 к.с. 4-литровият V8 агрегат притежава с 215 к.с. повече от серийната версия – както и със 100 к.с. повече от досегашните в модел на Brabus!

За допълнителната мощност серийните турбини са заменени с две по-големи, работещи с налягане от 1,6 атмосфери. Останалото свършва допълнителен уред за управление, който регулира впръскването, налягането на пълнене и запалването. Посредством тунинга на Brabus максималният въртящ момент е увеличен със 150 до 1000 нютонметра, а трансмисията е автоматична. Все пак благодарение на алуминиевите лостчета на волана можете да сменяте механично предавките.

В идеалния случай разполагащият с 800 к.с. агрегат катапултира тежкия G за 4,1 секунди до темпо 100 – с 4 десети от секундата по-бързо от серийния вариант. Заради голямото тегло максималната скорост е ограничена на 240 км/ч. Джантите на модела са 23-цолови (с гуми 305), предлагани от Brabus в четири различни дизайна.  Спортният ауспух на Brabus 800 издава перфектен звук: от всяка страна има по две крайни тръби.

Цялата тази мощност е опакована във внушителна каросерия: по-широките елементи на калниците разширяват Benz отпред и отзад с по десет сантиметра на широчина. Прибавяме и нови брони, карбонова част за предния капак и спойлер на покрива. LED-светлини осветяват страничните стъпала, като дори в страничните вентилационни отвори има светодиоди – осветени са дори логата на Brabus. Допълнителни фарове на покрива поемат функцията на дълги светлини и светлинен клаксон. По желание на клиента във вътрешното пространство се предлага специална кожена тапицерия, комбинирана с елементи от дърво и карбон. От Brabus не казват, каква е цената на модела. Базовият модел G 63 стартира от около 300 000 лв.

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >