Bollinger B1 и B2: електрически офроуд


1
окт.
2019

Макар, че вече на пазара има редица електромобили, моделите за офроуд с електрическо задвижване все още липсват. Американската фирма Bollinger се надява да промени това с „бета прототипите“ на своите модели B1 и B2.

Изминаха две години, откакто видяхме Bollinger B1 в стила на стария Land Rover Defender, а преди година видяхме и пикап-версията с името B2. Новите бета проротипи обаче показват много повече от офроуд-претенции и дизайн.

През 2017 г. Болинджър заяви, че при дебюта си през B1 ще разполага със само 360 к.с. и 640 Нютонмтра максимален въртящ момент. Сега обаче фирмата показа двумоторно изпълнение с 614 к.с. и 919 Нм максимален въртящ момент. Спринтът от 0 до 100 км/ч се взема за 4,5 секунди, а максималната скорост е 161 км/ч. Прикаченият товар е увеличен на 3,4 тона.

Непроменен остава акцентът върху пригодност за пътуване извън пътя на B1 и B2. Както пикапът, така и моделът с пет врати разчитат на раздатка с две скорости, клиренс от 38 сантиметра и ход на пружината от 25 сантиметра.  По време на премиерата на B1 през 2017 Bollinger споменаха за батерии с капацитет 60 и 100 киловатчаса, позволяващи пробези между 193 и 322 километра. След дебюта на B2 пакетите от батерии са с капацитет от 120 кВтч. за всички автомобили. Засега няма информация относно пробега.

Засега е още твърде рано, за да предполагаме, колко пари ще искат хората от Bollinger за якия си електромобил. От фирмата не дадоха информация относно цените по време на дебюта на модела.

Още по темата

Card image cap
Jeep Easter Safari

30
мар.
2017

Card image cap
Фейслифт за Grand Santa Fe

12
юли
2016

Hyundai преработи Grand Santa Fe. Сега моделът е удължен с 22 см, разполага с нови асистиращи системи и леко променен дизайн

Card image cap

В последния брой:

Архив >

usedTag: