BMW Z4 3.0i: достъпната мечта

Роудстър с 6-цилиндров двигател и 231 к.с. на цената на Polo: вече може да си го позволите!


21
юни
2017

ТОВА НИ ДРАЗНИ: СЕРВОУПРАВЛЕНИЕТО ТЕЧЕ ПРИ (ПОЧТИ) ВСИЧКИ 

Тапицерии на седалките

Страничните бордове се износват. Автомобилен тапицер може да отстрани повредите на напълно приемлива цена.

Плат на гюрука

След 10 годин и се появяват първите бръчки. Нов гюрук струва около 3500 лева с монтажа.

Пружини

Задните пружини на моделите от първите години на производството често се чупят. Нови пружини струват около 1200 лева с монтажа.

Автоматична трансмисия

BMW казва „Lifetime filling“. Но по-добре да сменяте маслото след 130 000 километра. Ще ви струва около 500 лева.

Окачване

Напречните носачи и кормилните накрайници се разбиват. Meyle предлага усилени детайли.

Каросерия

Ниското Z4 има доста малък клиренс. И при остри изкачвания понякога грубо задира предният спойлер.

Извод 

BMW Z4 е достъпна радост от шофирането. Солиден, с малко проблеми и богато оборудване. А, да, четирицилиндровите мотори също не са лоши. Но най-много приятни емоции осигуряват редовите „шестаци“. Недостатък: цените на обслужването в сервизите са доста високи.

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >