BMW Z4 3.0i: достъпната мечта

Роудстър с 6-цилиндров двигател и 231 к.с. на цената на Polo: вече може да си го позволите!


21
юни
2017

ТОВА НИ ДРАЗНИ: СЕРВОУПРАВЛЕНИЕТО ТЕЧЕ ПРИ (ПОЧТИ) ВСИЧКИ 

Тапицерии на седалките

Страничните бордове се износват. Автомобилен тапицер може да отстрани повредите на напълно приемлива цена.

Плат на гюрука

След 10 годин и се появяват първите бръчки. Нов гюрук струва около 3500 лева с монтажа.

Пружини

Задните пружини на моделите от първите години на производството често се чупят. Нови пружини струват около 1200 лева с монтажа.

Автоматична трансмисия

BMW казва „Lifetime filling“. Но по-добре да сменяте маслото след 130 000 километра. Ще ви струва около 500 лева.

Окачване

Напречните носачи и кормилните накрайници се разбиват. Meyle предлага усилени детайли.

Каросерия

Ниското Z4 има доста малък клиренс. И при остри изкачвания понякога грубо задира предният спойлер.

Извод 

BMW Z4 е достъпна радост от шофирането. Солиден, с малко проблеми и богато оборудване. А, да, четирицилиндровите мотори също не са лоши. Но най-много приятни емоции осигуряват редовите „шестаци“. Недостатък: цените на обслужването в сервизите са доста високи.

Още по темата

Card image cap
i30 на старо: Hyundai издръжлив колкото Audi?

22
май
2017

Второто поколение на популярния модел на Hyundai се приближава удивително близо до премиум компактното Audi A3 по отношение на качеството

Card image cap
Тест на стойки за мобилен телефон

25
юли
2016

Изпробвахме качествата на 12 системи, струващи между 14 и 48 лева – кои от тях обаче държат... на обещанията си?

Card image cap
Kia Ceed на старо: сигурен избор

29
авг.
2017

Корейският вариант на Golf се нарича Kia Ceed. Решаваща разлика: от 2010 този автомобил има седемгодишна гаранция. Чудесно за клиентите на коли на старо

Card image cap

В последния брой:

Архив >