Нашите съвети » BMW X6 (E71) на старо – какво трябва да знаем?

BMW X6 (E71) на старо – какво трябва да знаем?

0604
2018

BMW X6 (E71): период на производство 2008 до 2014 с двигатели с мощност от 306 к.с. до 555 к.с. в X6M при бензиновите и от 235 к.с. до 381 к.с. в X6 M50d при дизеловите. Освен това се предлага и ActiveHybrid X6 като пълен хибрид със системна мощност 485 к.с. Комбинацията между хечбек и SUV се приема повече от добре от клиентите на BMW.

Трябва да инвестирате поне 40 000 лв., като под тази сума ще откриете предимно автомобили с големи пробези. За парите си клиентът получава солидната техника на X5, като слабостите са отстранени от BMW в рамките на три сервизни акции. За изминаващите много километри дизелът е първи избор. X6 xDrive 30d харчи средно 8,6 литра – нелоша стойност за 2,2-тонен колос с двойно задвижване и 235 к.с. Препоръчителни са моделите 30d, произведени след април 2010 г. Неговият нов 6-цилиндров мотор си партнира чудесно с 8-степенната автоматична трансмисия на ZF. Отпред ще се седите удобно и просторно като в X5, като въпреки скосения отзад покрив ще имате достатъчно място и на задната седалка. Кокпитът е същият като в X5, облагороден с уреди от Серия 6. Предлаганата от края на 2009 г. DVD-навигационна система изчислява маршрута бавно и нерядко забива. следващата навигационна система работи по-бързо и по-надеждно. Заради задницата си а ла Coupé X6 разполага с по-малка вместимост в сравнение с X5: 570 вместо 620 литра, а при сгънати седалки – 1450 вместо 1750 литра. Приятна и удобна екстра е серийният електрически отварящ се/затварящ се заден капак.

Мощните 8-цилиндрови бензинови агрегати подхождат чудесно на необичайно пъргавите за SUV динамични характеристики. Разполагащият с 407 к.с. xDrive50i спринтира за 5,4 секунди до 100 км/ч, но е трудно разходът му да падне под 15 литра (от 45 000 лв.). С разход от 13,3 литра се отличаваше предлаганият само от 2009 до 2011 г. ActiveHybrid X6 (407 к.с., от 60 000 лв.). Най-добрият компромис са дизеловите моторизации.

Често срещана повреда при толкова бърз и тежък автомобил са спирачните дискове. През юни 2009 г. BMW произвежда 500 екземпляра с лошо качество на спирачните дискове (опасност от счупване), но веднага след това прави сервизна акция за отстраняването на проблема. Окачването на екземплярите с внушителни джанти и гуми се износва по-бързо. Като цяло X6 е убедителен като употребяван автомобил – особено по отношение на пътното поведение, издръжливост и надеждност. Слабите му страни са типични за мощните SUV-ове: износване на гуми, спирачки и окачване.

Още по темата