2016
BMW X1 вози изключително комфортно. Макар приглушеното ръмжене на дизеловия мотор да се чува непрекъснато, а широките гуми също да допринасят за повдигане на нивото на шума, като цяло то не е неприятно високо. Седалките предлагат отлична опора, а благодарение на многостепенното им регулиране веднага ще намерите приятна позиция. С натискане на бутон амортисьорите се регулират и окачването става приятно меко при преминаване през неравности.
При голямо натоварване обаче окачването достига своите граници. Положението се успокоява едва при превключване на режим Sport. Двигателят ускорява много добре, а трансмисията (8-степенна) превключва бързо и прецизно. Като цяло пътуването с Х1 е истинска наслада.
С изключение на някои слабости: чувствителните пилоти няма да са особено доволни от електрическото серво управление. То реагира неособено директно от средно положение, като малко изкуствено се връща след завиване, а при високо темпо е трудно поддържането на правия курс. Освен това управлението придава леко нервно усещане за управляемостта – след рязка смяна на посоката каросерията се насочва настрани.
VW Tiguan
Допълнителна украса с пакета R-Line. Виртуални индикации, 6,5-инчов тъчскрийн на навигационната система. Режимите на движение се превключват посредством въртящ се превключвател – променят се и регулиращите се амортисьори. Много място отзад и в багажника.
- Вместимост на багажника до 1655 литра. За съжаление няма равна товарна повърхност заради разположения в задницата акумулатор
Продължете на следващата страница …