BMW M550i xDrive: Три четвърти М5

Усеща се като Серия 5, прилича на почти истинско M – 462 к.с. са все пак 77 процента от бъдещото M5 с 600 к.с.


1
юни
2017

ДВЕ НЕЩА ни смущаваха при основоположника на всички модели M-Performance, M550d xDrive от 2012 г. Първото: неособено добрият комфорт на возене, който въпреки адаптивните амортисьори разтърсваше на моменти пасажерите. И второто: фактът, че се предлага само като дизелов вариант.

Страхотно оборудван интериор с всякакви екстри

Няма значение – и двете неща вече са в миналото: както раздрусването при преминаване през напречни фуги, така и едноличното господство на дизеловия агрегат. Той ще се завърне в новата Серия 5 – с четири турбини и 400 к.с. – но все пак оставя на истински спортист възможността да открие галата. И по-точно: битурбо 4,4-литров V8 агрегат, който в M550i е оборудван с всичко най-модерно в концерна. V8 моторът мобилизира 462 к.с. и 650 Нм – в комбинация със спортната автоматична трансмисия те представляват катапулт за невероятна линейна динамика. Превъзходна тяга и стабилно двойно задвижване. Прибавяме и фино дозираната ритмика на 8-цилиндровия мотор, черните хромирани крайни ауспухови тръби, както и суперспортното усещане зад волана.
Всичко това се случва толкова дискретно, че се чудите с каква лекота се придвижва този 1,9-тонен автомобил. Акуратно, стабилно и прецизно, винаги балансирано и уверено. Въпреки спортните амортисьори каросерията демонстрира леко накланяне. Решение обаче ще намерите в списъка с опции – с помощта на системата за предотвратяване на накланянето и 20-цоловите джанти с гуми Michelin.

Брилянтен V8

ИЗВОД
M550i остава верен на кредото на своята серия и обединява динамиката с високите технологии и комфорта. Задвижването и окачването си партнират толкова брилянтно, че усещането е за повече мекота от действителната.

Още по темата

Card image cap

В нашия годишник:

Архив >

Бюлетин