BMW M5 E60 с ръчна трансмисия си търси нов собственик

3103
2020

BMW-та като това са истинска рядкост! Докато в Германия М5 Е60 беше предлагано само с автоматизирана трансмисия SMG, на северноамериканския пазар моделът беше достъпен и с 6-степенна ръчна скоростна кутия. А сега именно екземпляр с нея е обявен за продан!

Само 402 бройки

Холандската автокъща Auto Leitner винаги е предлагала екзотични автомобили като този Mercedes 560 SEC 6.0 AMG Widebody. В момента се предлага BMW M5 с легендарния V10 за 29 500 евро (ок. 59 000 лв.) – и става въпрос за автомобил с ръчна трансмисия, каквато нямаше на европейския пазар. Между 2007 и 2010 BMW произвеждаше M5 E60 с ръчната трансмисия от 550i ексклузивно за Северна Америка. За този период на клиенти са доставени 402 броя М5 с механична кутия, а още по-голяма рядкост е М6 Coupe със същия тип трансмисия, от което са направени едва 323 бройки.

Интериорът изглежда досущ като при автомобил на една година, вероятно е воланът обшиван наскоро.

М5-ицата е само на 180 000 км

Внесеното от САЩ М5 V10 e произведено през 2007 и е на 180 616 км – сериозен пробег за деликатния двигател с означение S85. Иначе на снимките автомобилът изглежда доста свеж – и най-вече отвътре. Оборудването включва облечено в кожа арматурно табло, шибедах, сенник отзад, навигация Professional и някои други интересни екстри, но като цяло обзавеждането не е разточително. По-важното е, че автомобилът е в напълно оригинално състояние.

По данни на дилъра BMW-то е в напълно оригинално състояние – истинска рядкост.

Освен това историята на това BMW е напълно документирана с многобройни фактури. По данни на Auto Leitner в сервизната книжка фигурират девет записа, от които става ясно, че за последните 2 години М5-ицата не е карана често, тъй като последното обслужване е било през април 2018 на 180 431 км, а сега километражът отчита 180 616 км. Важно е да споменем, че автомобилът не е удрян, което се доказва от т.нар. Carfax.

РАЗГЛЕДАЙТЕ ОЩЕ ОБЯВИ ЗА BMW M5 В НАШАТА ОНЛАЙН БОРСА

Това, което не е споменато, е дали по многобройните проблемни зони на високооборотния V10-двигател S85 изобщо е работено. Тук дефекти дават мотовилковите лагери, моторчето на дроселовата клапа, системата Vanos, магнет вентилите и др. Собствениците на S85 знаят добре, че ремонтите на тези възли могат да ви излязат в хиляди.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин