BMW i тества пилотно продуктов визуализатор с добавена реалност

0501
2017

BMW i е първата автомобилна марка в света, която от днес в рамките на пилотен проект предлага на клиентите си интерактивно 3D изживяване с добавена реалност (augmented reality) от своите продукти. Чрез използване на Tango, смартфон технология за добавена реалност на Google, клиентите могат да се насладят на своето BMW i3 или i8 като интерактивна визуализация в реален размер.

В началото пилотният проект стартира при двуцифрен брой дилъри, при които ограничен брой продуктови консултанти ще разполагат с потребителско мобилно устройство, което е съвместимо с Tango. Благодарение на устройството, те ще могат да помогнат на потребителите да визуализират и преживеят продуктите на BMW i като използват добавената реалност за създаването на 3D изображение, което може да се разгледа интерактивно: клиентът може да отвори вратите или багажника и дори да се „качи“ в автомобила, за да разгледа интериора по-подробно. Ерик Джонсен, Ръководител Бизнес развитие за направление Добавена реалност към Google, казва: „Това, което прави Tango толкова отличимо, е фактът, че то разбира контекста на помещението, в което се намира. Това например означава, че колелата на автомобила наистина се намират на земята. Което осигурява много реалистично изживяване.“

Качеството на генерираните изображения е удивително близко до реалността. „При първите ни тестове наблюдавахме как хората се навеждат, за да се „качат“ в автомобила, сякаш наистина има рамка на вратата, в която биха могли да си ударят главата“, спомня си Андреа Кастроново, Вицепрезидент Продажбена и бъдеща ритейл стратегия в BMW Group.. „Нивото на детайла при технологията е такова, че това доказва истинската й добавена стойност за клиентите“.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин