BMW Group запазва първата позиция в глобалния премиум сегмент

1201
2023

Марката BMW реализира общо 2 100 692 автомобила (-5,1 %) в световен мащаб миналата година и запазва позицията си номер 1 в глобалния премиум сегмент. Марката BMW отбелязва силен ръст и при електрифицираните превозни средства. Техните продажби (включително plug-in хибриди) за цялата година са се увеличили с +35,6 % спрямо предходната година, до 372 956 автомобила.

Атрактивното продуктово портфолио на марката се оказва изключително популярно сред клиентите. Това се отразява във високия брой нови поръчки за модели като моделите BMW X1, iX1, i4, iX и i7. По-късно тази година BMW Group ще разшири своята електрическа гама с BMW i5.

Бъдещето на BMW Group е електрическо, кръгово и цифрово. Един акцент по пътя към NEUE KLASSE бе представен на CES в Лас Вегас миналата седмица: BMW i Vision Dee представлява визията на BMW Group за бъдещото дигитално изживяване, както вътре, така и извън автомобила. През 2023 г. BMW Group ще разкрие допълнителни подробности към революционната автомобилна концепция на NEUE KLASSE.

В същото време компанията продължава напред с по-нататъшна дигитализация на продажбите и маркетинга. В бъдеще BMW Group ще разчита на директни продажби на 24 европейски пазара, с агенти, действащи като търговски представители – това създава необходимите условия за безпроблемен преход между онлайн и офлайн клиентско изживяване. Ясната цел на новия агентски модел е да повиши удовлетвореността на клиентите и премиум изживяването на марката и да достигне до нови целеви групи клиенти, които предпочитат онлайн средата. Новият модел на BMW Group също така ще създаде прозрачност на цените и ще гарантира, че клиентите получават едно и също предложение, последователно във всички канали за продажба. Тази година ще бъдат въведени условия, които ще позволят на MINI да стартира през 2024 г., а BMW да последва през 2026 г. Изпълнението ще бъде в тясно сътрудничество с партньорите за продажба на дребно.

Приложенията My BMW/ MINI app са основен елемент в процеса на преструктуриране на продажбите. Със своите разнообразни функции и интуитивен потребителски интерфейс, те водят потребителите през най-доброто клиентско изживяване в индустрията. Приложението My BMW/ MINI App служи като интерфейс за персонализиран клиентски диалог с около 2 млн. потребители на около 50 пазара всеки ден.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин