2017
BMW 750i: лукс и пъргавина
Първият германски 12-цилиндров мотор след войната! През 1987 г. тази стъпка на „баварците“ разбунва духовете. Серия 7 обаче сякаш се стреми към по-тихите тонове. Проектираната от италианския дизайнер Ерколе Спада каросерия изобщо не се опитва да „парадира“. С фините си линии луксозното BMW бързо си спечелва прякора „германски Jaguar”. И въпреки че за теста успяхме да открием само късото 750, а не удължената с 11,4 см версия, мястото за коленете отзад е подобаващо. Заради малката ширина на интериора и ориентирания към водача кокпит обаче 750i прави впечатление на малко тесничко за мащабите на луксозния клас.

Заради малката ширина на интериора и ориентирания към водача кокпит обаче 750i прави впечатление на малко тесничко за мащабите на луксозния клас.

Със скъпите екстри цената нараства главоломно – през 1991 г. Серия 7 е първият сериен автомобил с ксенонови фарове (1400 марки)…
Продължете на следващата страница