BMW 750i, Mercedes 600 SEL и Daimler Double Six: 12-цилиндрови лимузини за 10 000 лева

1003
2017

BMW 750i: лукс и пъргавина

При Серия 7 дори резките смени на посоката доставят по-скоро удоволствие, отколкото натоварване.

Първият германски 12-цилиндров мотор след войната! През 1987 г. тази стъпка на „баварците“ разбунва духовете. Серия 7 обаче сякаш се стреми към по-тихите тонове. Проектираната от италианския дизайнер Ерколе Спада каросерия изобщо не се опитва да „парадира“. С фините си линии луксозното BMW бързо си спечелва прякора „германски Jaguar”. И въпреки че за теста успяхме да открием само късото 750, а не удължената с 11,4 см версия, мястото за коленете отзад е подобаващо. Заради малката ширина на интериора и ориентирания към водача кокпит обаче 750i прави впечатление на малко тесничко за мащабите на луксозния клас.

Заради малката ширина на интериора и ориентирания към водача кокпит обаче 750i прави впечатление на малко тесничко за мащабите на луксозния клас.

Със скъпите екстри цената нараства главоломно – през 1991 г. Серия 7 е първият сериен автомобил с ксенонови фарове (1400 марки)…

…а двойните стъкла излизат 2200 марки.

Продължете на следващата страница

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин