2020
Меко и малко над оборотите на празен ход черната „петица“ се движи по междуградския път, спазвайки ограничението. Докато водачът се наслаждава на многократно Я се комфортни седалки, 550i показва какво могат хората от BMW. Автомобилът владее целия спектър от комфортен спътник за пътуване на дълги разстояния до брутален преследвач на Porsche-та. Ако досега не сте били почитатели на автомобилите, сега определено ще станете. Просто няма по-сдържан начин за „опаковането“ на 408 к.с., като всяка една частица на каросерията излъчва спокойствие. Като нов „баварецът“ е струвал с екстрите около 200 000 лева, а след седем години автокъща Autohus в Бокел иска за колата 31 780 лева. Какво още чакате?!


НАШИТЕ ВПЕЧАТЛЕНИЯ
V8 и над 400 к.с. в семпла и сдържано оформена каросерия. Тъй като с напредване на годините 550i става все по-капризен, по-солидният 530d е по-добрият избор. Също е бърз.

НА ТОВА ТРЯБВА ДА ОБЪРНЕТЕ ВНИМАНИЕ
Нареченият N63 битурбо V8 мотор създава доста ядове. Много от екземплярите харчат доста моторно масло, ангренажните вериги се късат, повреждат се много от пластмасовите части по задвижването на веригата. Освен това стачкуват дюзите, развалят се помпи за високо налягане. По-солиден е предшественикът V8, с обозначение N62. Преработената версия с 450 к.с. също е по-издръжлива с напредване на възрастта. Така поддръжката на BMW с V8 двигател си остава предизвикателство.
