2022
В актуалната фаза на трансформация към електрическа мобилност и дигитализация, BMW Group също е много наясно с отговорността си към работната сила. В момента тече най-голямата офанзива за допълнително обучение в историята на компанията. През 2021 г. BMW Group инвестира 389 млн. евро в обучението и допълнителното квалификация на своите служители. Повече от 75 000 участници изградиха умения в тези бъдещи области, което им позволява да помогнат за развитието на трансформацията в рамките на BMW Group. В надпреварата за талантливи и креативни специалисти BMW Group се позиционира като надежден работодател, който гарантира дългосрочни, ориентирани към бъдещето работни места и атрактивно участие на служителите в успеха на компанията. Индивидуалното израстване в кариерата, подкрепата за социална ангажираност, както и последователният ангажимент към разнообразието и срещу дискриминацията показват как BMW Group отговаря на своята социална отговорност както вътрешно, така и външно.
Като компания с многонационална работна сила и местоположения на пет континента, BMW Group е част от обществото и стои зад своята отговорност, която носи като част от по-голямото цяло. Освен всичко друго, компанията се ангажира с междукултурно разбирателство, добре обосновано образование за деца и млади хора и пътна безопасност.
Освен това BMW Group стимулира и инициативите на своите служители. Актуален пример за това е проектът „PowerUp“ на двама млади служители на BMW Group. Идеята: високоефективен блок за съхранение, направен от шест високоволтови батерии от бивши развойни автомобили, съхранява слънчева енергия от фотоволтаична система и захранва училище близо до завода на BMW Group в Рослин, ЮАР. По този начин дневно могат да се генерират 36 кВт чиста електроенергия. Това е достатъчно за около 38 компютъра, 100 електрически крушки и водна помпа. Благодарение на високоволтовите батерии от Лохоф близо до Мюнхен училището не само спестява разходи за електричество, но и понижава своите CO2 емисии с до 40 тона годишно.