BMW 320Ci на старо: спортист с добри маниери

BMW 320Ci: ако Coupe-то издържи на хулиганите от предградията, може да се превърне в класика


2
сеп.
2017

Това ни изнервя

Окачването на 3-та серия доставя удоволствие – стига да не са разбити напречните носачи.

BMW 3-та серия, модел Е46 (1998 до 2006 г.) може да се счита за образцовия употребяван автомобил. Тъй като издръжливостта на задвижването, ауспуховата уредба и каросерията не дават поводи за критика. Ахилесовата пета на спортния представител от средния клас си остава окачването. Докато при първите мощни Е46 рядко се срещат разбити задни оси, повредените напречни носачи на предната ос продължават да изнервят проверяващите. Препоръчваме ви смяна с качествени части (например Meyle), които издържат повече от оригиналните на BMW. В отделни части се съобщава за счупени пружини на задната ос, проблеми с електроника на въздушните възглавници и вторичните агрегати (серво – и водна помпа).

ПРЕДНАТА ОС бе безупречна при теста на Соuре -то. Често обаче се съобщава за разбити напречни носачи.

ТЕЧ НА МАСЛО не е типичен проблем за Е46 . Минималният теч по скоростната кутия е безпроблемен.

ДИФЕРЕНЦИАЛЪТ е склонен към виене при голям пробег. Можете да го смените с употребяван.

ЗАДНАТА ОС
Когато се повреди, следват ремонти, които ще ви струват доста скъпо.

Оценка

Внимавайте със собственоръчно усъвършенстваните екземпляри! Ще останете доволни само от поддържана 3-та серия с безупречна сервизна книжка. Факторът „уют“ е на изключително високо ниво при 3-та серия Coupe.

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >