2022
BMW 3.0 CSL има карбонови елементи в практически всички зони на каросерията. Освен покрива, предния и задния капак изцяло от карбон са произведени и предната и задната броня. От високотехнологичния материал са изработени и предните и вложките на задните странични панели, страничните прагове, задния дифузор, както и задният спойлер. Всички карбонови детайли се произвеждат в малки серии, до голяма степен на ръка и ексклузивно за BMW 3.0 CSL.
Освен това целенасоченият избор на материали и най-новите методи на конструиране също водят до значително намаляване на теглото на други компоненти на автомобила. Спойлерът на покрива на BMW 3.0 CSL е изработен от армирана със стъклени влакна пластмаса. Неговият заден шумозаглушител от титан е с около 4,3 кг по-лек от конвенционален стоманен компонент. Прецизните греди в моторния отсек, изработени от лят алуминий, които свързват опорите на пружинните стойки, благодарение на цифровите модели имат геометрия, която е точно съобразена със силите, действащи в различни ситуации при шофиране. В резултат на това се постига максимален ефект по отношение на оптимизиране на пъргавината и прецизността на управлението с минимално използване на материал и тегло.

Пуристки кокпит на спортен автомобил с M Carbon седалки тип „корито“
И в интериора на BMW 3.0 CSL използването на карбон и другите мерки за олекотяване на конструкцията подчертават пуристките характеристики на спортния автомобил. Вместо допълнителни седалки, задната част предлага място за съхранение с две интегрирани отделения за каски. CFRP елементите в панелите на вратите и намалената акустична изолация също допринасят за изключително спортното усещане. Водачът и пътникът до него седят на M Carbon седалки тип „корито“, които осигуряват силно емоционално и неподражаемо състезателно усещане на всеки километър. Диагоналните връзки между седалка и облегалка напомнят конструктивния принцип на олекотените седалки на историческия модел. Височината и наклонът на седалката могат да се регулират само в сервиз с помощта на тристепенна винтова връзка. Надлъжната позиция може да се променя ръчно с помощта на лост на предния ръб на седалката. Седалките M Carbon тип „корито“ предлагат и демонтиращи се вложки на подглавниците.
Освен това интериорът на BMW 3.0 CSL има излъчването на кокпит на спортен автомобил, който е колкото пуристки, толкова и ексклузивен. Повърхностите на седалките от черна Alcantara и M предпазните колани са комбинирани с волан M Alcantara, таван в цвят антрацит, черна Alcantara и матови карбонови повърхности. Контрастните шевове и други бели акценти съответстват на външното лаково покритие на каросерията на BMW 3.0 CSL, като логото на модела е щамповано както върху праговете на вратите, така и върху повърхностите на седалките. Белият скоростен лост символизира класическата форма на взаимодействие между водача и автомобила при смяна на предавките.
Червеният Старт/Стоп бутон и червените M бутони на волана служат за стартиране на двигателя и за директен достъп до цялостните настройки на автомобила. Матовите вътрешни декоративни лайстни Carbon Fibre имат пореден номер за всеки от 50-те екземпляра, налични за продажба. Тази документирана в интериора идентификация от #01/50 до #50/50, съответства на последните цифри от номера на шасито и по този начин е ясно разпознаваема и автентична индикация за индивидуалната идентичност на автомобила.
