Новини » BMW 3.0 CSL се завръща с редови „шестак“, ръчна трансмисия и задно задвижване

BMW 3.0 CSL се завръща с редови „шестак“, ръчна трансмисия и задно задвижване

2511
2022

BMW 3.0 CSL съчетава уникален дизайн с пуристко изживяване от динамиката на двете места за седене и по екстремно концентриран начин пренася в настоящето създадените през 70-те години на миналия век концепция за ползване на състезателна технология за чиста радост от шофирането във всекидневието.

BMW 3.0 CSL е разработено с намерението да съчетае най-доброто от пет десетилетия на състезателното ноу-хау на BMW M GmbH в автомобил с изключителна емоционално излъчване. BMW 3.0 CSL ще се произвежда в строго лимитиран тираж. В духа на юбилея на пазара ще бъдат предложени точно 50, последователно номерирани екземпляра на специалния модел. По този начин BMW 3.0 CSL още от самото начало ще добие статуса на уникат, който ще намери своето място в автомобилните колекции на особено верните и ентусиазирани фенове на марката BMW M.

Производството на всички автомобили ще отнеме около три месеца. Всеки един от тях е създаден с абсолютна отдаденост на занаятчийското съвършенство и прецизно координираните технологии в сложен производствен процес в поделението на завода на BMW Group в Динголфинг в Моостенинг, Долна Бавария. Ексклузивните екстериорни компоненти, изработени от армирана с въглеродни влакна пластмаса (CFRP), се изработват ръчно в Мюнхен и в завода за компоненти на BMW Group в Ландсхут от специално назначени специалисти по каросерийно производство. За боядисване на BMW 3.0 CSL е създаден и специфичен процес, при който майсторството и най-съвременните технологии се допълват взаимно, за да осигурят характерната цветова схема на всеки детайл. Освен това екип от 30 специално квалифицирани и опитни техници отговаря само за конфигурацията и монтажа на автомобилите. Поради сложността на процесите в завода, всяко BMW 3.0 CSL преминава през осем цикъла на сглобяване в точно толкова производствени станции, които отнемат общо до десет дни. Като цяло, изключително високият дял на индивидуална ръчна работа означава, че времето, необходимо за сглобяване на BMW 3.0 CSL е многократно повече от това за конвенционален BMW M автомобил. След сглобяването в завода всеки автомобил преминава през многостепенна проверка на качеството и процес на приемане в основния завод в Динголфинг, преди да бъде допуснат за предаване на клиента. Заводът на BMW Group в Динголфинг е най-големият европейски производствен обект на компанията. В допълнение към няколко автомобила BMW M, там се произвеждат и луксозните лимузини на BMW Серия 7 и компоненти за каросерията на Rolls-Royce Motor Cars.

Най-успешният туристически автомобил на своето време като пример за подражание

Като превъплъщение на легендарен спортен автомобил за състезателните писти и пътищата, BMW 3.0 CSL има всички качества на пуристки автомобил за шофиране. Той въплъщава радостта от класическото шофиране и съзнанието за традиционните корени на BMW M GmbH в уникално ексклузивна форма. Неговият модел за подражание със същото име се смята за първия автомобил, който носи подчинените на радостта от шофирането и страстта по високата мощност гени на BMW M, които и до днес са уникални за тези автомобили. В годината на основаването на BMW Motorsport GmbH той е разработен за участие в състезания за туристически автомобили, където се превръща в най-успешната състезателна кола на своята епоха.

Продължете на следващата страница

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин