2020
BMW преработи логото на марката си. В бъдеще емблемата става по-филигранна, а една от основните ѝ части ще отпадне
BMW ще има нов дизайн на марката – в 2D-стил. При представянето на BMW Concept i4 хората от Мюнхен показаха нова интерпретация на своето лого.
Студията е първият автомобил, който носи тази емблема. Логото е двуизмерно, черният кръг е отпаднал. Вместо това сега бяло-синята „перка на BMW“ е заобиколена с прозрачна част, която се променя в зависимост от дадения фон. Засега не е обявено, кога новите серийни автомобили на BMW ще могат да използват новото лого.
Ре-дизайн и за BMW M
M GmbH също ще има нова емблема, която ще ни се представи в двуизмерен стил. В бъдеще логото ще бъде без хром и ще има бяла буква M. Все пак ще изчакаме, за да видим, как ще изглежда в бъдеще емблемата върху самите автомобили.
Mini бе пионерът в концерна
С новото оформление на логата от BMW следват тенденцията на редуцирания дизайн на марката. Това всъщност не е нещо ново за концерна от Мюнхен. През 2015 г. Mini получи изцяло нова идентичност на марката с 2D-лого. Докато обаче новата емблема се появи върху автомобилите, трябваше да мине известно време: 2018 г. и фейслифта на Cooper.
С ре-дизайна на логата хората от BMW се обръщат към старите добродетели. Показаното при Concept i4 лого наподобява по отношение на стила на стара емблема на марката, използвана от мюнхенци в периода между 1963 и 1997 г. Новата интерпретация на дизайна на марката може да се види на уебстраниците на BMW и на M GmbH. Профилните снимки на двата канала в социалните мрежи на двете подразделения също бяха сменени.