BMW Серия 5 F10/F11 – провал в класацията по надеждност на TÜV


7
сеп.
2020

6-цилиндрови турбодвигатели, фино окачване, задно задвижване и топкачество. С класически добродетели BMW Серия 5 е в челото по отношение на комфорта при пътуване на дълги разстояния. Всъщност реалността изглежда по друг начин – както ни показва категорично поколението F10 (комби F11), произвеждано в периода от 2010 до 2017 г. Отдавна в класиката сред германските служебни автомобили работят 4-цилиндрови двигатели, чиито ангренажни вериги причиняват скъпи щети. Големи пробези и спортен стил на шофиране са причинителите на проблеми при окачването. Електрическите паркинг спирачки изтощават акумулаторите, при 6-цилиндровите мотори има проблеми с променливото газоразпределение, а при V8 – повреди на двигателя, както и постоянни вибрации във волана. Серия 5 е автомобил мечта? Да, но при внимателна проверка и безупречна сервизна история.

НА КАКВО ТРЯБВА ДА ОБЪРНЕТЕ ВНИМАНИЕ

Проблеми с ангренажната верига на дизеловите мотори, разбито окачване, изтощени акумулатори, теч на масло… Списъкът на възможните проблеми при F10 е дълъг. Прекалено дълъг за автомобил от този клас. Интересуващите се трябва да се насочат към по-нов модел с широкообхватна гаранция.

Извод
С най-лошия резултат в своя клас в класацията на доклада на TÜV BMW Серия 5 разваля трайно „радостта от шофирането“ на своите притежатели.

BMW 520d Touring

Двигател 4 цилиндъра, турбо, отпред надлъжно • Работен обем 1995 см3 • Мощност 140 кВт (190 к.с.) при 4000 об/мин Макс. въртящ момент 400 Нм при 1750 об/мин • Задвижване задно/8-степ. автоматик • Д/Ш/В 4943/1868/1498 мм • Тегло (празен) 1730 кг • Багажник 570–1700 л 0–100 км/ч 8,0 сек • Макс. скорост 230 км/ч Разход 4,3 л дизел • Емисии CO2 114 г/км • Цена от 20 000 лева

ОБЯВИ ЗА BMW СЕРИЯ 5 F10/F11 НА СТАРО

Още по темата