BMW Серия 3 GT фейслифт: да пътуваш по баварски

BMW наточва профила на Серия 3 GT. LED фаровете стават част от серийното оборудване


12
окт.
2016

ОТ BMW ГО НАРИЧАТ НОВ АВТОМОБИЛ, но ние смятаме, че току-що представеният Серия 3 Gran Turismo е само леко разкрасен. В разполагащия със 190 к.с. вариант 320d GT ще открием разликите спрямо досегашния модел. Задницата с новите LED светлини, променената броня и двойната ауспухова тръба при базовите модели 318d/320d/320i ще се видят едва когато автомобилът ви изпревари, а от новите LED фарове (серийни!) ще се възползват всички GT пилоти. При това съвсем директно: те светят толкова силно, че превръщат нощта в ден. Освен това за всички версии се предлага активен заден спойлер, докато регулирането на скоростта със спирачна функция е само за 325d и 330i. Пуснатият през последните години нов 2-литров дизелов агрегат със 190 к.с. ускорява доста прилично, но е шумен в акустично отношение – този саунд е малко смущаващ в иначе комфортния баварски спътник на дълги разстояния. Иначе обстановката на борда е облагородена. Качеството се доближава повече до високия клас в сравнение с преди, управлението на кокпита е модернизирано и прилича на това на Серия 7. Срещу доплащане получавате WLAN-Hotspot и индуктивно зареждане, но не и управлението чрез жестове – то обаче не ни липсваше особено.

При Серия 3 GT е модернизирана преди всичко задницата – може би е по-правилно да го наречем беклифт?

При Серия 3 GT е модернизирана преди всичко задницата – може би е по-правилно да го наречем беклифт?

Технически данни на BMW 320d Gran Turismo

4-цил., турбомотор, отпр. надл. • Работен обем 1995 куб. cм • Мощност 140 кВт (190 к.с.) при 4000 об./мин • Макс. въртящ момент 400 Нм при 1750 об./мин • Макс. скорост 226 км/ч • 0–100 км/ч за 7,7 сек • Задно задвижване/8-степ. авт. трансмисияОбем на резервоара 57 л • Д/Ш/В 4824/1828/1508 мм • Обем на багажника 520–1600 л • Собствено тегло 1595 кг • Разход EU-Mix 4,3 л дизел/100 км • CO2 113 г/км • Цена от 73 900 лв.

Мултимедийна система с ново графично изображение, изработката на детайлите е подобрена

Мултимедийна система с ново графично изображение, изработката на детайлите е подобрена

Задни светлини с LED и нова графика

Задни светлини с LED и нова графика

Извод

Обновяването на Серия 3 GT е сдържано. LED фаровете осигуряват страхотно осветяване, а като цяло качеството е доста подобрено. Единствено малко шумният дизелов агрегат на 320d не подхожда за пътуване на дълги разстояния с този „баварец“.

Още по темата

Card image cap
Сравнителен тест на новото Audi A4

22
февр.
2016

Новото Audi A4 се изправя срещу BMW Серия 3 в страхотна форма – както и срещу съперниците Škoda Superb и Jaguar XE

Card image cap
Porsche Cayenne Turbo: болидът сред SUV-овете

21
мар.
2018

Този SUV се кара като спортен автомобил – с Cayenne Turbo Porsche сякаш успява да се пребори със законите на физиката!

Card image cap
Porsche Panamera II 4S Diesel: най-бързата дизелова лимузина

23
авг.
2016

Новото Porsche Panamera 4S Diesel има мотор с 422 „коня“, работещ на принципа на самовъзпламеняването. AUTO BILD изпробва най-бързата дизелова лимузина на света!

Card image cap

В последния брой:

Архив >