BMW Серия 3 GT фейслифт: да пътуваш по баварски

BMW наточва профила на Серия 3 GT. LED фаровете стават част от серийното оборудване


12
окт.
2016

ОТ BMW ГО НАРИЧАТ НОВ АВТОМОБИЛ, но ние смятаме, че току-що представеният Серия 3 Gran Turismo е само леко разкрасен. В разполагащия със 190 к.с. вариант 320d GT ще открием разликите спрямо досегашния модел. Задницата с новите LED светлини, променената броня и двойната ауспухова тръба при базовите модели 318d/320d/320i ще се видят едва когато автомобилът ви изпревари, а от новите LED фарове (серийни!) ще се възползват всички GT пилоти. При това съвсем директно: те светят толкова силно, че превръщат нощта в ден. Освен това за всички версии се предлага активен заден спойлер, докато регулирането на скоростта със спирачна функция е само за 325d и 330i. Пуснатият през последните години нов 2-литров дизелов агрегат със 190 к.с. ускорява доста прилично, но е шумен в акустично отношение – този саунд е малко смущаващ в иначе комфортния баварски спътник на дълги разстояния. Иначе обстановката на борда е облагородена. Качеството се доближава повече до високия клас в сравнение с преди, управлението на кокпита е модернизирано и прилича на това на Серия 7. Срещу доплащане получавате WLAN-Hotspot и индуктивно зареждане, но не и управлението чрез жестове – то обаче не ни липсваше особено.

При Серия 3 GT е модернизирана преди всичко задницата – може би е по-правилно да го наречем беклифт?

При Серия 3 GT е модернизирана преди всичко задницата – може би е по-правилно да го наречем беклифт?

Технически данни на BMW 320d Gran Turismo

4-цил., турбомотор, отпр. надл. • Работен обем 1995 куб. cм • Мощност 140 кВт (190 к.с.) при 4000 об./мин • Макс. въртящ момент 400 Нм при 1750 об./мин • Макс. скорост 226 км/ч • 0–100 км/ч за 7,7 сек • Задно задвижване/8-степ. авт. трансмисияОбем на резервоара 57 л • Д/Ш/В 4824/1828/1508 мм • Обем на багажника 520–1600 л • Собствено тегло 1595 кг • Разход EU-Mix 4,3 л дизел/100 км • CO2 113 г/км • Цена от 73 900 лв.

Мултимедийна система с ново графично изображение, изработката на детайлите е подобрена

Мултимедийна система с ново графично изображение, изработката на детайлите е подобрена

Задни светлини с LED и нова графика

Задни светлини с LED и нова графика

Извод

Обновяването на Серия 3 GT е сдържано. LED фаровете осигуряват страхотно осветяване, а като цяло качеството е доста подобрено. Единствено малко шумният дизелов агрегат на 320d не подхожда за пътуване на дълги разстояния с този „баварец“.

Още по темата

Card image cap
ПО-ДОБЪР ВЪВ ВСИЧКО

14
мар.
2016

Новото, четвърто поколение на компактния SUV Kia Sportage изглежда не само по-елегантно и по-въодушевяващо, но и демонстрира сериозен напредък по отношение на комфорта и качеството. AUTO BILD България тества Sportage с 1,6-литров бензинов турбодвигател със 177 и ниво на оборудване GT Line

Card image cap
Новият Mercedes E-клас Coupé срещу W124: Яркият внук среща готиния си дядо

10
май
2017

Е-клас вече и във вариант купе с две врати. Но има ли новакът култовия потенциал на W 124?

Card image cap
100 000 км с C 250 d 4Matic T Avantgarde: един Mercedes в нова светлина

27
сеп.
2017

С-клас пое по трасето на маратонския ни тест в невинен бял цвят. И след изпълнени със стрес 100 000 километра достигна до целта с почти бяла престилка

Card image cap
Новият VW Up срещу Citroën C1, Kia Picanto и Renault Twingo

19
окт.
2016

Толкова малки и толкова бързи. Представяме ви четири мъника с около 90 к.с. Ще успее ли освеженият VW Up да задържи дистанцията спрямо конкурентите си?

Card image cap
Високият клас на VW: колко Phaeton се крие в Arteon?

29
сеп.
2017

Новият Arteon трябва да замести не само СС, но и Phaeton. Но дали успява? На този въпрос ще отговори нашият сравнителен тест

Card image cap

В последния брой:

Архив >