BMW посвети реклама на „хейтващите“ новия iX (ВИДЕО)


19
ное.
2020

За своя нов електрически SUV iX BMW отнесе солидна доза критика по социалните мрежи – явно много хора не харесват дизайна на модела. Именно на „хейтърите“ компанията със седалище в Мюнхен посвети новата си рекламна кампания. В рекламен спот BMW „компилира“ негативни коментари по отношение на iX от социалните мрежи – и поставя въпроса „What’s your reason not to change?“ (от англ. – „Каква е вашата причина да не се промените?“). Посланието към почитателите на марката е ясно – само тесногръдите хора не биха възприели дизайна на iX.

Феновете на BMW в Twitter са възмутени

BMW се обръща директно към критиците си в Twitter. Особено пикантно: туитът, който също представя снимка на iX с коментара от YouTube „Go back to making BMWs“ („Започнете отново да правите BMW-та“), започва с „Оk, Boomer”. С това обръщение по-младите поколения се подиграват на по-възрастните хора от генерацията на Baby boomer-ите (родените в първите две десетилетия след Втората световна война). Това не потушава напрежението, както показват реакциите в мрежата: „Ние, boomer-ите, купуваме истински електрически автомобили, които всъщност могат да отидат навсякъде“ или „Колко умно е да обидиш цяло поколение от богатите си клиенти?“. Цялото нещо донякъде напомня на дискусията за големите „бъбреци“ на новите модели BMW.

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >