BMW показа задницата на новото M3 Touring


8
юни
2022

На Goodwood Festival of Speed 2022 г. ще бъде показано първото серийно BMW M3 Touring. Появи се нова снимка на задницата на спортното комби!

Това, че BMW ще произвежда сериен M3 Touring бе официално потвърдено от M GmbH още през лятото на 2020 г. Така за първи път комбито на M3 получи благословията на шефския етаж в Мюнхен, като е напълно възможно то да бъде показано още през 2022 г. Подходящо, тъй като през тази година M GmbH навършва 50 години. Докато комбито на M3 се появи на пазара, обаче ще минат още няколко месеца – значи през 20223 г.

Сега покривалото е отчасти повдигнато за серийното комби на M3. Показват ни само задницата, но всъщност тя е и най-важна. Както се очаква Touring има масивна броня с дифузьор и четири крайни ауспухови тръби – като седана. Друга снимка показва задницата на М3.

Единствено спойлерът на покрива е малко по-сдържан. Вероятно спортното комби ще го получи от обикновената Серия 3 Touring. Разбира се BMW ще постави в предницата на Touring големите „бъбреци” и като цяло дизайнът на комбито няма да се различава от този на седана.

В края на януари в Instagram се появиха интересни тийзъри. Там видяхме M3 Touring в маскирано състояние на замръзнало езеро в Швеция и станахме свидетели на нов детайл в интериора – комбито ще получи най-новата инфотейнмънт система на BMW iDrive 8 с голям извит дисплей, чиято премиера беше в електрическия  SUV iX. Там под извито стъкло са приютени 12,3-инчов дигитален кокпит и 14,9-инчов централен дисплей.

От тийзъра виждаме редуциран кокпит, като класическият въртящ/натискащ се превключвател ще присъства и в M3 Touring. M3 Touring обаче няма да е първата Серия 3 с нов интериор – това ще бъде фейслифтът на Серия 3.

Има слухове, че BMW ще предлага комбито само във вариант Competition с двойно задвижване и автоматична предавателна кутия. Това ще означава, че базовият модел със задно задвижване, механична скоростна кутия и 480 к.с. ще отпадне – разочарование за традиционалистите.

Поне един от класическите добродетели на BMW е запазен: редовият 6-цилиндров двигател. Touring ще го получи както и седана. Означава: три литра работен обем, Twinturbo, мощност от 510 к.с. и максимален въртящ момент от 650 Нм. Заради по-голямото тегло спринтът от 0 до 100 км/ч ще се взима по-бавно – за 3,5 секунди.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин