Новини » BMW вече е номер едно в премиум сегмента

BMW вече е номер едно в премиум сегмента

1401
2022

BMW Group отбелязва солиден ръст на продажбите на годишна база от 8,4% през изминалата година, като общо 2 521 525 автомобила BMW, MINI и Rolls-Royce са доставени на клиенти по целия свят. Продажбите на BMW достигат нов рекорд за всички времена от 2 213 795 автомобила (+9,1%), като марката е водеща в световния премиум сегмент. Компанията удвоява продажбите си на напълно електрически превозни средства през 2021 г. до 103 855 единици (+133,2%).

„Въпреки затрудненията в доставките и продължаващата пандемия постигнахме силен пазарен резултат през 2021 г., благодарение на мощната оперативна производителност и звездната продуктова гама. Нашите марки отчитат множество най-добри резултати по продажби за всички времена по целия свят – начело с марката BMW, която е номер едно в глобалния премиум сегмент“, казва Питър Нота, член на управителния съвет на BMW AG, отговорен за клиенти, марки, продажби. „С повече от 100 000  електрически превозни средства, продадени през изминалата година, ускоряването на електрификацията  беше нашият ясен фокус“, продължава Нота.

BMW Group е добре позиционирана да продължи печелившия растеж през 2022 г

Компанията е оптимистична за настоящата година. „През 2022 г. искаме да продължим нашия печеливш растеж и систематично ще разширяваме гамата си от напълно електрически превозни средства. Поставихме си особено амбициозни цели за растеж в тази област и се стремим да увеличим повече от два пъти продажбите си на напълно електрически превозни средства от миналата година“, добавя Нота.

Системна цифровизация на клиентския интерфейс проправя пътя за успех в продажбите в бъдеще

С представянето на BMW iX и BMW i4 BMW Group значително разширява дигитализацията на клиентския интерфейс.

Например, освен че предлага интуитивен процес на конфигуриране за по-опростен процеса на покупка, предварително конфигурирани нови превозни средства и малко употребявани автомобили от цялата гама от модели вече могат да бъдат закупени онлайн на вътрешния пазар на BMW Group в Германия. До 2025 г. компанията планира да продаде около една четвърт от своите превозни средства изцяло онлайн.

Базирано на данни разпознаване на нуждата от обслужване на автомобила позволява проактивна грижа за клиентите. Това означава, възможност за получаване на помощ от разстояние, когато е възможно, или да се планира лесно и ефективно посещение в сервиза, ако е необходимо.

Новите приложения My BMW и MINI App предлагат още повече допълнителни функции, като покупка на цифрови услуги или широк достъп до опции за зареждане, а също така предоставя директен канал за клиентите.

Продажбите на BMW надвишават рекордния връх от предкризисната 2019 г

Марката BMW завършва 2021 г. с глобални продажби нараснали с 9,1% (до 2 213 795 автомобила) спрямо предходната година. Благодарение на своята млада и атрактивна продуктова гама, BMW постигна най-високите си продажби досега. 

2021 г. доминирана от електическа офанзива

През 2021 г. 13 % от автомобилите BMW и MINI, продадени по целия свят – общо 328 316 единици (+70,4 %) – вече са електрифицирани. В Европа техният дял е вече повече от 23 %(225 415 единици).

Още по темата