2019
НАЙ-КРАСИВОТО ЗАВЪРТАНЕ в новия кабриолет на Continental не прави тънкият покрив, който с невероятен трик на сгъване се прибира в багажника. А въртящият се дисплей на централната конзола. Едно натискане на бутон и големият тъчскрийн изчезва със салто обратно в кокпита. Вместо него се появяват три старомодни уреда, направени от дървен фурнир, полиран до блясък. Стрелки вместо пиксели – така се осъществява дигиталната диета в секунди. Нито един детайл не казва повече за това ново Bentley, което насред лукса празнува радостта от обикновените неща при шофирането. И освен това го прави под открито небе.

Нещата с Continental се раздвижват. Coupé-то, представено още през 2017 г., закъсня с появата си заради проблеми с качеството и излезе през август 2018 г., в разгара на Брекзит и WLTP дискусиите. По-важен и по-предпочитан бездруго е кабриолетът (60 процента от клиентите избират открития модел), който е идентичен с Coupé-то до края на предната врата. Веднага ни грабва смесицата от размерите и смелите детайли. Големите кръгли фарове цитират моделите на Bentley от миналото – също както и извивката в „хълбока“. Тя определено вече не е на мода, но подчертава вътрешната мощ на Continental. Красив страничен ефект: в затворено състояние кабриолетът е по-красивият Conti, а със свален покрив – така или иначе.
Стартирането на двигателя разтърсва дори и този колос. Отпред все пак се събуждат 12 цилиндъра и шест литра работен обем, които след малко преминават в тиха работа на празен ход. Лостът на трансмисията влиза малко трудно, а след това Bentley се превръща в джентълмен. Даваме газ, ускоряваме, преценяваме дългия преден капак, Continental се справя безпроблемно с ежедневието. Отзад в краен случай могат да седнат и възрастни пасажери, тъй като осите са раздалечени с 11 сантиметра повече в сравнение с предшественика.

Продължете на следващата страница