Bandag отбелязва 60-та годишнина с пускането на Built for Better


10
май
2017

На Европейската среща за дилъри на Bandag 2017, проведена наскоро, беше обявено пускането на възобновения бранд Bandag в региона EMEA. Bandag®, част от Bridgestone Group, посветен на проучване, развитие и производство на висок клас регенерати, отбелязва своята 60-та годишнина – и 10-та годишнина като част от Bridgestone Group – с ново бранд лого и стартирането на нова глобална кампания. Наречена “Built for Better”, платформата ще обединява бранда Bandag в световен мащаб и ще позиционира регенератите като иновативно, устойчиво бизнес решение за своите клиенти с автопаркове от всякакъв размер.

 

„Ние продължаваме да инвестираме в Bandag бизнеса, за да укрепим още повече нашата работа, със смесени материали от ново поколение и иновативен дизайн, които дават преимущество на последните технологии на Bridgestone, до достъпни решения с пакети по поръчка за автопаркове“, каза Рикардо Чичи, главен търговски директор на Bridgestone EMEA. „Всичко това е в името на качеството, работата и гаранциите ни. Нашите регенерати предлагат на автопарковете възможността да максимизират работата на гумите и да намалят разходите. Ние вярваме, че регенератите са най-разумният избор.“

 Кампанията Built for Better е мощен израз на глобалната сила на Bandag. Създаден през 1957г. Bandag е пионер в процеса на студено регенериране на камионни гуми. Днес компаниятапродължава да е глобален лидер в индустрията с висок класпредложения, които предоставят на клиентите възможно най-безопасно, ефикасно и икономичноизживяване на пътя. Bandag регенератите помагат на автопарковете да максимизират тяхната цялостна програма за гуми и да постигнат по-голяма ефикасност на разходите в нарастващо конкурентен пазар.

“Всеки бранд идва с обещание, а нашето обещание към пазара с Bandag е Built for Better,” продължава Чичи “Но това не значи само нашите регенерати, то се разпростира до нашето цялостно предложение за решения и услуги, предоставяни от нашата партньорска мрежа BridgestonePartnerNetwork.”

Освен намаляване на разходите и надеждното изпълнение, регенератите Bandag предоставят значителни ползи за околната среда. Произвеждането на регенерат Bandag изисква само 26 литра нефт, в сравнение с 83 литра необходими за произвеждането на нова гума. През своите 60 години Bandag е предотвратила около 300 милиона гуми да влязат в отпадъчния поток, спестявайки около петнайсет милиарда литра нефт.

Най-големите автопаркове в света познават предимствата на регенератите и много от тях се доверяват на Bandag като техен партньор за висок клас регенерати. Bandag има повече от 650 франчайз дилъри, които работят на шест континента.

В цяла Европа Bandag може да разчита да силна мрежа от над 100 независими франчайз дилъри, което значи, че в близост до всеки автопарк клиент има Bandag професионални предложения. Ние сме инвестирали сериозно в производството и производствените ни технологии, както и в управлението на каркаситеи системата за управление на производството (BASys), за да осигурим пълна прозрачност с гарантиранонамаляване на Общата цена на притежание (TCO)” завършва Чичи.

На база регенериране на 315/80R22.5 със задвижваща шарка на протектора.

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >