AUTO BILD тества G 350d


19
дек.
2018

От 1979 г. Daimler произвежда ръбестия Mercedes G-клас. В началото създаден като расов всъдеход, с течение на годините G се превърна в луксозен автомобил. Сега шест години след последната преработка Mercedes пусна новото поколение на G-клас. Хората от Щутгарт залагат на еволюция вместо на революция. По отношение на външния вид формата на първия G-клас остава запазена, но е освежена с модерни елементи. разбира се разликите са в детайлите. Отпред например впечатление правят LED-фаровете.

G-клас се произвежда от Magna в Грац (Австрия). Най-важната тестова отсечка е при Шьокл. Всеки G-клас трябва да докаже способностите си преди пускането на пазара именно тук. Макар, че голяма част от клиентите на G-клас не карат модела извън асфалтирани пътища, G-клас все пак е всъдеход. За да бъде успешен шпагатът между асфалта и офроуда, създателите получават помощ от AMG. В сътрудничеството с фирмата за спортни модели е разработено ново окачване, състоящо се от независимо окачване отпред и класически цял мост отзад. За да бъде увеличен клиренсът, осите са повдигнати. Отпред просветът е 270 милиметра, а между осите – 241 милиметра. Дълбочината на газене е 70 сантиметра (предшественикът бе с 60 см).

AUTO Bild тества версията G 350d . От работен обем 2,9 литра моторът изтръгва 286 к.с. Трансмисията е 9-степенна автоматична. Всичко се случва спокойно, без вибрации и тихо – досега нито един вариант на G-клас не е бил толкова спокоен по отношение на работата на двигателя. Предлагат се различни режими на движение – сред тях и екологичен. Той има и функция за реене – когато отстъпите от педала на газта, автомобилът продължава да се движи като от само себе си. В режим Comfort превключването на предавките е много хармонично. Двигателят се възползва оптимално от въртящия момент от 600 Нм, а придвижването е бързо и прецизно. В спортната програма превключването на по-висока предавка става по-късно, а двигателят реагира по-спонтанно на командите на педала на газта и работи на по-високи обороти. Новият дизелов G-клас реагира по-спонтанно и по-прецизно.

 

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >