2019
ПРЕВКЛЮЧВАНЕ? ОСТАНА В МИНАЛОТО! Девет от десет клиенти на TTS са поръчали кръглия модел на Audi с DSG. Затова в Audi са премахнали механичната скоростна кутия от програмата с фейслифта. Няма нищо лошо – новата кутия S tronic със седем вместо шест предавки превключва превъзходно, светкавично бързо и изненадващо комфортно. Освен това новите предавателни отношения осигуряват минимално по-бързи времена за спринт и понижаваща оборотите, по-дълга най-висока предавка. Феновете на пълната газ трябва да знаят: 4-цилиндровият турбомотор сега е с 306 вместо с 310 к.с. – причината е филтърът за твърди частици Eвро 6d-Temp. Няма нищо – хората от Audi са осигурили 20 допълнителни нютонметра от 2-литровия мотор, който благодарение на саунд модул звучи като 3-литров.
Поведението и ускорението на малкото quattro са почти като от лигата на 911. В завоите притежаващият 4х4 автомобил остава дълго неутрален, като границите на сцеплението са високи дори и на мокра настилка. За целта помага и финото окачване, което дори и в динамичен режим не прекалява с твърдото возене. Също толкова добро е и прогресивното управление, което в зависимост от режима на движение работи на три степени на твърдост. Тъй като всичко тук е перфектно, всеки може да кара автомобила бързо! Ако пък възнамерявате да шофирате TTS на пистата, то трябва да инвестирате малко повече в спирачките. Те са известни с фадинга си, затова от Audi предлагат доплащащ се кит за охлаждане на спирачките, който подобрява охлаждането на стоманените дискове.

Иначе от Audi са оптимизирали и цената – преди 4 години стартът й бе 98 000 лв., а сега версията с автоматични скорости започва с 4000 лв. повече. А вариантът с S tronic е по-скъп с 10 000 лв. Евтино? Също остана в миналото !
ИЗВОД
Както обикновено почти нямаме забележки по TTS. Фината шлифовка обаче струва скъпо. 108 000 лв. за 306 к.с.? За сравнение: за 104 000 лв. получавате BMW M240i xDrive – с 6-цилиндров мотор.
Двигател 4 цилиндъра, турбо, отпред напречно Работен обем
1984 см3 Мощност 225 кВт (306 к.с.) при 5400 об/мин Макс. въртящ момент 400 Нм при 2000–5300 об/мин Задвижване двойно/ 7-степ., двоен съединител Тегло (празен) 1405 кг Багажник 305 л 0–100/200 км/ч 4,4/16,8 сек** Макс. скорост 250 км/ч (ел.ограничена) Разход 9,1 л (Тест), 7,9 л (WLTP) Емисии CO2 216 г/км 180 г/км (WLTP) Цена от 108 000 лв.
