2017
Шефът: Ако има алтернатива на германските благородни лимузини, то това е финият ХЈ на Јаguar. Определено без британската красота от миналото. С дългата, скосена задница и дългите надвеси на каросерията формите му са малко необикновени, но с висока естетическа стойност. Британците не оправдават очакванията и по отношение на интериора. Тъмно дърво и чар а ла английски клуб? Това вече е минало. Јаguar залага на изчистени структури и комбинация между кожа, хром и пиано лак. Много успешна, изглежда, много елегантно и оригинално. Дотук добре, но недостатъкът на скосената линия на покрив в задната част е липсата на достатъчно място. Тук не седя толкова удобно, колкото в Меrcedes и в Аudi. И за разлика от там вентилираните седалки не се регулират в толкова голям диапазон. Очаквах повече гъвкавост.
Шофьорът: Този „англичанин“ е сериозен противник на S63, особено във версията R. Той е най-лекият от трите автомобила – особено от Audi. ХЈR тежи със 100 кг по-малко. А и 5,0-литровият му агрегат е 550 к.с. – и за разлика от двамата си конкуренти е оборудван с компресор. Той притежава огромна мощност ускорява вихрено и се отличава с див темперамент, като звучи глухо и сърдито. ХЈR спринтира за 4,4 секунди от 0 до 100 км/ч. 8-степенната автоматична предавателна кутия участва в игратапо перфектен начин – в такава форма Јаg не трябва да се крие от Аudi и Benz. Има обаче някои разлики. ХЈRсе движи по-различно от „германците” с двойно задвижване. Накланя се повече в остри завои, управлението не е толкова прецизно, а задницата на автомобила постоянно танцува. Като цяло колата прави впечатление на по-нервна. Автомобилът е истинско предизвикателство: необходимо ми е повече време, за да открия правилния курс, налага се да се концентрирам: Јаg започва да се движи бързо. А шефът по-добре да си закопчае колана…

В Jag задните седалки не се регулират – shocking! Красива атмосфера, но над главите няма много място
Продължете на следващата страница, за да видите кой е победител