2017
Шефът: Достатъчно ми бе возенето в Меrcedes. Нека се повозя на Аudi. С притежаващото изчистен дизайн S8 човек се придвижва с по-сдържано в сравнение с малко бароковия Меrcedes. Така служителите ми ще си помислят, че автомобилът е А6. Нека!
Аudi-то е обзаведено с типичната за марката техноидна перфектност. Очаквам обаче повече любов към детайла. Така например в Меrcedes работи часовник IWC, докато в S8 часовникът е без име. Повече би подхождало изделие на реномирана марка.

Отделните седалки на втория ред се регулират електрически, това е предната позиция за релакс. Не, не е тясно
Държа се здраво, но в задницата на Аudi въпреки това не мога да се люшкам насам-натам като в Веnz-а. Тук е малко по-тясно, но не ме разбирайте погрешно – мястото е достатъчно, S8 е като костюм по мярка. Тестовият автомобил е с електрически регулиращи се отделни седалки седалки с вентилация и масажна функция, много удобни, но въпреки това не успяват да се доближат до феодалните кресла в S 63. Същото важи и за по-стегнатото спрямо това в Веnz въздушно окачване на Audi. Фина работа, но не чак толкова уверена. Но какво прави този отпред?
Шофьорът: Това Аudi е доста добро. Тежи с 80 кг по-малко, а 4-литровият му V8-битурбо двигател мотор си върши работата чудесно. Със своите 520 к.с. S8 ускорява вихрено, достигайки уверено и само за 4,0 секунди скорост 100 км/ч. S8 се управлява много лесно: стабилно сцепление благодарение на двойното задвижване, фино управление, бързо превключваща автоматична трансмисия, интелигентно работеща ЕЅР. Автомобил за шофиране.
Продължете на следващата страница