2017
Шефът: хубаво, че съм си сложил предпазния колан. Иначе не мога да се задържа, лашкам се нагоре-надолу и настрани, а новият брой на Financial Times постоянно ми изхвръква от коленете. Изглежда, шофьорът ми е полудял. Човекът определено е мръднал, натиска докрай педала на Веnz-а и влиза с висока скорост в завоите. Ако ме питате — с прекалено висока скорост.

Луксозни лимузини с V8, въдушно окачване и двойно задвижване (S8, S 63 AMG): коя подхожда на шефа и коя – на шофьора?
Обикновено тук намирам своето спокойствие – при това буквално, тъй като шумът е непознато нещо за местата на задната седалка на Ѕ-класа. В дългата база има място колкото щеш, а водачът все пак седи сравнително близо отпред, така че да ви чуе. Върху ултраудобните, електрически настройващи се седалки се придвижвам релаксиращо от една среща към друга, въздушното окачване се справя отлично и с най-лошите пътни настилки, Веnz-ът се придвижва без никакви сътресения. А сега? Сякаш съм на пистата Хокенхайм.
Продължете на следващата страница